Array
Putovanja autobusom, Putovanja 2019-2020

ISTANBUL

6 dana, autobusom, na bazi minimum 40 putnika

1. dan NIŠ - PLOVDIV – JEDRENE
Polazak iz Novog Sada u 13,30 h sa parkinga kod lokomotive, iz Beograda u 15,00 h sa autobuskog terminala Lasta iz Niša sa parkinga kod pumpe Lukoil tržni centar TEMPO 19,00h. Direktna, noćna vožnja pored Sofije, Svilengrada i Jedrena. Usputna zadržavanja po potrebi i na graničnim prelazima

2. dan 30.12..ISTANBUL (Razgledanje grada)
Dolazak u Istanbul u prepodnevnim časovima.Panoramsko razgledanje Istanbula u pratnji lokalnog vodiča: Valensov akvadukt, Galata most i kula,Taksim,Dolmabahče saraj...prelazak u Malu Aziju mostom preko Bosfora, obilazak parka Čamlidža. Smeštaj u hotel. Slobodno popodne za šetnju i individualna razgledanja.Večera. Noćenje.

3. dan 31.12 ISTANBUL
Doručak.Slobodan dan za individualne obilaske.Fakultativno: poseta Aja Sofiji i Topkapi palati i riznici u pratnji lokalnog vodiča. Povratak u hotel.Svečana večera Noćenje.

4. dan 01.01 ISTANBUL
Doručak. Slobodan dan za individualne obilaske Istanbula ili korišećnje hotelskih Spa centar i Hamama.Večera .Noćenje.

5. dan 02.01. ISTANBUL
Doručak. Napuštanje hotela.Slobodan dan za individualne obilaske Istanbula. Fakultativno: poseta Devojačkoj kuli ( azijski deo Istanbula) u pratnji lokalnog vodiča .Polazak za Niš u popodnevnim časovima. Vožnja pored Jedrena , Svilengrada, Plovdiva i Sofije sa usputnim pauzama po potrebi i na graničnim prelazima.

6. dan 02.01. ...– NIŠ
Dolazak u Niš u jutarnjim časovima. Prestanak aranžmanskih usluga.

CENA ARANŽMANA:

Polazak Povratak Usluga Hotel Iz Novog Sada Iz Beograda i sa autoputa Bgd-Niš Iz Niša
redovna rane rezervacije redovna rane rezervacije redovna rane rezervacije
29.12. '19. 03.01.'20. 3 HB Holiday INN airport 5* 255 €
237 € 250€ 233 € 240€ 223 €

U CENU JE URAČUNATO:

  • prevoz visokopodnim turističkim autobusom ili dabldekerom (A/C, audio, video...)
  • smeštaj u Istanbulu u starom delu grada u 1/2 i 1/3 sobama (treći krevet pomoćni) na bazi 2 polupansioan i 1 noćenja sa doručkom (švedski sto) u hotelu sa 5* prema programu,
  • Svečana večera na brodu i vožnja Bosforom uz bogat meni I neograničeno domaćih alkoholnih I bezalkoholnih pića
  • usluge lokalnog vodi č a u Istanbulu prema programu
  • razgledanja prema program
  • troškovi organizacije i usluge pratioca puta

U CENU NIJE URAČUNATO:

  • Polisu međunarodnog putnog i zdravstvenog osigranja,
  • Poseta Aja Soiji i Topkapi palati i riznici u pratnji lokalnog vodiča ( cena 35 € min 30 pax)
  • Posetai Devojačkoj kuli u pratnji lokalnog vodiča (cena 15€ min 30 pax)
  • individualne posete, ulaznice za individualna razgledanja, karte za gradski prevoz
  • doplata za jednokrevetnu sobu : 60€ (dinarski)
  • doplata za polazak iz Zaječara, Negotina, Bora (20,-€ dinarski, min. 20 putnika)

NAČIN PLAĆANJA: dinarski po prodajnom kursu Unicredit banke

OPIS I LOKACIJA HOTELA:
Hotel Holiday INN Nalazi se u evropskom delu grada – Bagcalar oko 15 km od centra grada.Poseduje SPA i Wellness centar,zatvoreni bazen, fitnes centar, saunu,tursko kupatilo.U sklopu hotela nalaze se više restorana i barova.Sobe su opremljene klima uređajem, TWC, fenom, TV,telefon ,WiFi

VAŽNA NAPOMENA U VEZI PUTNIH ISPRAVA:
ZA ULAZAK U TURSKU PASOŠI MORAJU DA VAŽE JOŠ 6 MESECI PO POVRATKU )
AGENCIJA ZADRŽAVA PRAVO IZMENE PROGRAMA PO DANIMA U ZAVISNOSTI OD RADA MUZEJA

POPUST ZA RANE REZERVACIJE 7%
(za uplatu u celosti, do popune određenog broja soba u hotelu, broj mesta je ograničen).

NAČIN PLAĆANJA u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate:

  • 30% akontacija kod prijave, ostatak u maksimum 6 MESEČNIH RATA PO ZAVRŠETKU PUTOVANJA i to: čekovima građana sa upisanim datumima dospeća 15. u mesecu ili administrativnom zabranom (dostavljaju se najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana)
  • Platnim karticama
  • FAKTORING: ODLOŽENO, BEZ KAMATE, BEZ UVEĆANJA, kreditnim karticama Banca Intesa, kartica se provlači na ceo iznos cene aranžmana prilikom rezervacije ili na ostatak duga najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana (moguće samo u poslovnicama Eurotursa).

OPŠTE NAPOMENE (SASTAVNI DEO PROGRAMA PUTOVANJA)

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 15h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09 h. Svaka smeštajna jedinica ima tuš/WC (ako u programu putovanje nije drugačije navedeno).
Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
Opisi i fotografije smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih jedinica, organizator ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata; bez mogućnosti uticaja organizatora.
U smeštajnim jedinicama treći i četvrti ležaj su po pravilu pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom standardne veličine. Organizator putovanja na to nema uticaja.
Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
Dostupnost nekih od dopunskih sadržaja zavisi isključivo od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, WiFi...) i po pravilu se doplaćaju. Korišćenje interneta je predvidjeno na recepciji i brzina je nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
Ako drugačije nije navedeno način usluživanja obroka je kontinentalni

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I USLUGA:
Fakultativni izleti i usluge nisu obavezni deo programa. Realizacija istih zavisi od broja prijavljenih putnika (ako drugačije nije navedeno minimum 30). Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, organizacije...
Termini fakultativnih izleta i usluga su promenljivi i zavise od objektivnih okolnosti: slobodnih termina po lokalitetima, slobodnih termina vodiča, mogućnosti prevoza, vremenskih uslova.... Organizator ne garantuje realizaciju fakultativnih izleta.
Fakultativni izleti i usluge plaćaju se inopartneru na licu mesta, u efektivi i po cenama iskazanim u pisanom programu organizatora.

OSTALE NAPOMENE:
Putnici su u obavezi da se 2 dana pre početka putovanja obaveste o tačnom vremenu i mestu polaska. Na mesto polaska dolazi se 30 minuta ranije u slučaju autobuskog, odnosno 3 sata ranije u slučaju avio prevoza
Kod autobuskih aranžmana prevoz se vrši visokopodnim, spratnim autobusima ili kombi-vozilima, automobilima sa klimatizacijom i audio opremom. Pauze radi usputnog odmora su predviđene na oko 4,5 sata vožnje; na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu, „Zakona o bezbednosti saobraćaja“ i raspoloživosti kapaciteta stajališta.
Raspored sedenja u autobusu određuje se kompjuterski, s tim da će se u spratnom autobusu sedišta računati počev od prvih sedišta u prizemlju. Ako putnik želi rezervaciju određenog sedišta rezervacija će se izvršiti uz uplatu 20 € u dinarskoj protivvrednosti.
Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, uslova na putu i graničnim prelazima…).
Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.
Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga...).
Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja unapred.
Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno način plaćanja je u celosti najkasnije 3 nedelje pre polaska
Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati overenu saglasnost roditelja, prema važećim propisima.
Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno pribave potrebne uslove i isprave.
Putnici sa pasošima RS koje je izdala Koordinaciona uprava u Beogradu podležu viznom režimu, prema važećim propisima. Viziranje je individualno, prema uslovima Ambasade zemlje u koju se putuje. Organizator može posredovati samo u savetodavnom svojstvu i izdavanjem traženih dokumenata putniku, vezanih za realizaciju putovanja (ugovor, vaučer, potvrdu hotela). Organizator ne snosi odgovornost u slučaju nedobijanja vize.
Preporuka je da se putnici pre polaska informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji (www.europa.rs) ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak u stranu zemlju.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Ukoliko u programu putovanja drugačije nije navedeno, aranžman je rađen na bazi od minimum 45 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Dunav Osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora). OSIGURANJE MOŽETE PLAĆATI NA RATE PO DINAMICI IDENTIČNOJ DINAMICI PLAĆANJA ARANŽMANA.

•Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca OTP br. 49/2016
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja – YUTA standard. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate.

Preuzmite uslove putovanja u PDF formatu.

Niš, 01.11.2019.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Uz ovaj progam važe opšti uslovi putovanja "Euroturs-Niš" i YUTA standarda.
Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.



Vaš komentar