Planine Srbija, Zlatibor

KLUB SATELIT ZLATIBOR – ZLATIBOR – SPECIJALNA FIRST MINUTE AKCIJA ZA ZIMSKI RASPUST

ZLATIBOR - KLUB SATELIT ZLATIBOR ****
ZA PERIOD 01.OKTOBRA 2017. DO 01.OKTOBRA 2018.
BEZ NOVOGODIŠNJIH PRAZNIKA OD 29.12.2017-02.01.2018.

SPECIJALNA FIRST MINUTE AKCIJA ZA ZIMSKI RASPUST 2017/2018

Sam položaj Zlatibora je povoljan, budući da se nalazi duž puta i pruge Beograd-Bar i predstavlja usputnu destinaciju za mnoge. Veliku vrednost ovoj planini daju klimatske karakteristike, zato je Zlatibor idealna destinacija tokom čitave godine.Potpuno zasluženo nosi status vazdušne banje zbog izuzetnih klimatskih i vazdušnih odlika, susretanja različitih vazdušnih strujanja sa Mediterana i kontinenta, viskoke koncentracije jona i ozona u vazduhu.
Klub Satelit jedan je od najtraženijih objekata za smeštaj na Zlatiboru kako kod domaćih tako i kod inostranih gostiju. Dobitnik je brojnih priznanja za kvalitet rada. Tri najvažnije karakteristike objekta jesu luksuzna opremljenost, nesvakidašnje prijatan ambijent i ljubazno osoblje koje je do sada ugostilo više od 15000 zadovoljnih gostiju. Svi apartmani i sobe su unikatno uređeni tako da ispunjavaju očekivanja i zahtevnijih hedonista.

TIP SMEŠTAJA
sa uslugom noćenja, doručka,
korišćenja zatvorenog SPA centra i SOFO fitness zone
CENA PO OSOBI DNEVNO
01.09-22.12.2017.
12.02-15.06.2018.
CENA PO OSOBI DNEVNO
22.12.2017-12.02.2018.
15.06-01.09.2018.
DVOKREVETNA SOBA 3.850,00 RSD 4.450,00 RSD
LUX APARTMAN 5.150,00 RSD 5.950,00 RSD
VIP/RESIDENCE APARTMAN 6.350,00 RSD 7.450,00 RSD

DODATNE USLUGE- doplate po danu 01.09-22.12.2017.
12.02-15.06.2018.
22.12.2017-12.02.2018.
15.06-01.09.2018.
Minibar dobrodošlice GRATIS GRATIS
Smeštaj za decu do 12 godina GRATIS GRATIS
Smeštaj za decu do 18 godina GRATIS 1.250,00 RSD
Doplata za smeštaj po odrasloj osobi, po danu u sobi ili LUX/VIP/RESIDENCE apartmanu
sa doručkom i korišćenjem zatvorenog SPA centra i SOFO fitness zone
(za treću, četvrtu, petu ili šestu odraslu osobu u zavisnosti od kapaciteta smeštaja)
2.250,00 RSD 3.450,00 RSD
Doplata za korišćenje sobe kao jednokrevetne 800,00 RSD 900,00 RSD
Doplata za korišćenje apartmana kao jednokrevetnog 3.550,00 RSD 5.550,00 RSD
Pansionski obrok: ručak ili večera za odrasle goste 790,00 RSD 790,00 RSD
Pansionski obrok: ručak ili večera za decu do 18 godina 390,00 RSD 390,00 RSD
ALL Inclusive doplata (odrasli gosti objekta i deca preko 7 godina starosti) 2.000,00 RSD 2.000,00 RSD
ALL Inclusive doplata za decu do 2 godine GRATIS GRATIS
ALL Inclusive doplata za decu do 7 godina 1.400,00 RSD 1.400,00 RSD
ALL Inclusive usluga za klijente koji nisu gosti objekta
podrazumeva all inclusive uslugu i korišćenje spa centra, izuzev smeštaja
3.450,00 RSD 3.450,00 RSD
SPA+ ručak za klijente koji nisu gosti objekta
podrazumeva 3h korišćenja SPA centra i pansionski ručak
1.450,00 RSD 1.450,00 RSD
Doplata za kućne ljubimce (pse i mačke)
U skladu sa pravilnikom po danu
1.200,00 RSD 1.200,00 RSD

*Cene su na bazi noćenja sa doručkom i usluge korišćenja SPA centra po odrasloj osobi dnevno (u dvokrevetnoj sobi/apartmanu)
**Doručak se služi sa izložbenog stola (ukoliko ima više od 10 gostiju), a večera se servira prema pansionskom meniju iz jelovnika na bazi ankete.
***Check in od 14:30h, check out do 11:30h

U cenu je uključeno:

  • Smeštaj u sobama/apartmanima na bazi noćenja sa doručkom.
  • Korišćenje zatvorenog bazena, saune i igraonice za decu.
  • Korišćenje SOFO smart Welness fotelje i SOFO fitness zone.

U cenu nije uključeno:

  • Boravišna taksa za odrasle (od 15 godina i više) iznosi 120,00 RSD po danu.
  • Boravišna taksa za decu od 7 do 15 godina iznosi 60,00 RSD po danu.
  • Osiguranje iznosi 15,00 RSD dnevno, prijava gosta je uključena u cenu.

Napomene:

  • Maksimalan broj osoba u sobama je tri, u apartmanima šest, u zavisnosti od starosne strukture gostiju.
  • Minimalan broj osoba u VIP apartmanu je tri.
  • Za garantovanu rezervaciju gost je dužan da uplati avans od 30% od ukupnog iznosa, ostatak najkasnije 7 dana pre početka aranžmana.

SPECIJALNA PONUDA ‚‚GRATIS DANI‚‚
*za uplate u celosti do 30 dana pre početka aranžamana:

  • AKCIJA 5+2 GRATIS- uplatite 5 noćenja i dobijate još dva noćenja gratis
  • AKCIJA 3+1 GRATIS- uplatite 3 noćenja i dobijate još jedno noćenje gratis

Način i uslovi plaćanja:

  • Uplata 30% akontacije prilikom rezervacije, ostatak u maksimum 3 mesečne rate po završetku putovanja, sa uvećanjem odloženog plaćanja 1% i to: čekovima građana sa upisanim datumom dospeća 15. u mesecu
  • Platnim katicama
  • FAKTORING: OLOŽENO, BEZ KAMATE, BEZ UVEĆANJA, kreditnim karticama Banca Intese (3 rate). Kartica se provlači na ceo iznos cene aranžmana prilikom rezervacije ili na ostatak duga najkasnije 10 dana pre početka korišćenja aranžmana (moguće samo u poslovnicama Eurotursa).

KLUB SATELIT ZLATIBOR**** ZLATIBOR
Smeštajni kapacitet objekta čini deset soba i četrnaest apartmana različitih stilova i toplih boja u kojima će vas, u znak dobrodošlice, sačekati flaša vina, voće i drugi pokloni. Luksuzno opremljeni, poseduju sve što je potrebno za potpuni komfor i apsolutno uživanje: LCD televizore, DVD plejere, room service koji je dostupan u bilo koje doba dana i noći, mini bar, sef, telefon, bežičnu internet konekciju i druge pogodnosti.
Apartman RESIDENCE - veličine oko 70 kvadrata. Nalazi se u rezidencijalnom delu u blizini glavne zgrade na samom skijalištu na padini Obudovice. Sam objekat je izgrađen po najnovijim standardima i ima energetski pasoš. Apartman predstavlja vrhunac hotelske ponude na Zlatiboru. Gosti koji imaju priliku da budu smešteni u ovom apartmanu imaju na raspolaganju najsavremeniju nameštaji tehniku: LCD televizor, DVD, Mini Bar, Wi-fi internet i još mnogo detalja. Koriste restoran i SPA centar u glavnoj zgradi a apartman se redovno održava i čisti kao i ostali apartmani u sistemu Kluba Satelit. Ne propustite da uživate u najsavremenije opremljenom i konfornom apartmanu koji kombinuje sve čari "Mesta sa dušom" i pogledom kroz prozor na prirodne lepote Zlatibora sa najnovijim standardima gradnje i arhitekture.

Individualni aranžman, minimum za realizaciju je 1 putnik.

OPŠTE NAPOMENE (SASTAVNI DEO PROGRAMA PUTOVANJA)

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14 h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09 h. Svaka smeštajna jedinica ima tuš/WC (ako u programu putovanje nije drugačije navedeno).
Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
Opisi i fotografije smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih jedinica, organizator ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata; bez mogućnosti uticaja organizatora.
U smeštajnim jedinicama treći i četvrti ležaj su po pravilu pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom standardne veličine. Organizator putovanja na to nema uticaja.
Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
Dostupnost neki od dopunskih sadržaja zavisi isključivo od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, WiFi...) i po pravilu se doplaćaju. Korišćenje interneta je predvidjeno na recepciji i brzina je nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
Ako drugačije nije navedeno način usluživanja obroka je kontinentalni

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I USLUGA:
Fakultativni izleti i usluge nisu obavezni deo programa. Realizacija istih zavisi od broja prijavljenih putnika (ako drugačije nije navedeno minimum 30). Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, organizacije...
Termini fakultativnih izleta i usluga su promenljivi i zavise od objektivnih okolnosti: slobodnih termina po lokalitetima, slobodnih termina vodiča, mogućnosti prevoza, vremenskih uslova.... Organizator ne garantuje realizaciju fakultativnih izleta.
Fakultativni izleti i usluge plaćaju se inopartneru na licu mesta, u efektivi i po cenama iskazanim u pisanom programu organizatora.

OSTALE NAPOMENE:
Putnici su u obavezi da se 2 dana pre početka putovanja obaveste o tačnom vremenu i mestu polaska. Na mesto polaska dolazi se 30 minuta ranije u slučaju autobuskog, odnosno 3 sata ranije u slučaju avio prevoza.
Kod autobuskih aranžmana prevoz se vrši visokopodnim, spratnim autobusima ili kombi-vozilima, automobilima sa klimatizacijom i audio opremom. Pauze radi usputnog odmora su predviđene na oko 4,5 sata vožnje; na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu, „Zakona o bezbednosti saobraćaja“ i raspoloživosti kapaciteta stajališta.
Raspored sedenja u autobusu određuje se kompjuterski, s tim da će se u spratnom autobusu sedišta računati počev od prvih sedišta u prizemlju. Ako putnik želi rezervaciju određenog sedišta rezervacija će se izvršiti uz uplatu 20 € u dinarskoj protivvrednosti.
Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, uslova na putu i graničnim prelazima...).
Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.
Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga...).
Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja unapred.
Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno način plaćanja je u celosti najkasnije 3 nedelje pre polaska
Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati overenu saglasnost roditelja, prema važećim propisima.
Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno pribave potrebne uslove i isprave.
Putnici sa pasošima RS koje je izdala Koordinaciona uprava u Beogradu podležu viznom režimu, prema važećim propisima. Viziranje je individualno, prema uslovima Ambasade zemlje u koju se putuje. Organizator može posredovati samo u savetodavnom svojstvu i izdavanjem traženih dokumenata putniku, vezanih za realizaciju putovanja (ugovor, vaučer, potvrdu hotela). Organizator ne snosi odgovornost u slučaju nedobijanja vize.
Preporuka je da se putnici pre polaska informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji ( www.europa.rs ) ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak u stranu zemlju.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Ukoliko u programu putovanja drugačije nije navedeno, aranžman je rađen na bazi od minimum 45 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.

•Organizator putovanja je u sistemu YUTA GARANCIJA PUTOVANJA Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, po Ugovoru o garanciji putovanja broj 023/2016 od 25.01.2016.god., polisa osiguranja od insolventnosti i odgovornosti broj 300049782 Od 25.01.2016.godine Akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad”.
Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (Putničko zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću Osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Milenijum ili Sava osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora).
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca OTP br. 49/2016
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja – YUTA standard. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate.

Niš, 12.10.2017.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Uz ovaj progam važe opšti uslovi putovanja "Euroturs-Niš" i YUTA standarda.
Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.



Vaš komentar