Zimovanje, Zima 2017, Kopaonik

ANGELLA HOTEL & RESIDENCE – KOPAONIK

KOPAONIK - ANGELLA HOTEL & RESIDENCE ****

Hotel Angella**** se nalazi na samo nekoliko koraka od ski staze, sa idealnim uslovima za ski – in i ski – out. Raspolaže sa 130 moderno opremljenih soba i apartmana koje gostima pružaju potpuni komfor i udobnost.

Cenovnik važi u periodu 17.04. – 06.12.2017.

Tip sobe/apartmana Usluga 17.04. - 31.05. 31.05. - 30.06. 30.06. - 31.08. 31.08. – 30.09. 01.10. - 06.12.
1/2, 1 /2+, 1 /2++,
1/2+1, 1/2+2, 1/1+1
HB 50 55 60 55 50
1/1 HB 75 80 85 80 75
1/2+2 apartman HB 65 70 75 70 65
Premium apartman 403, 405 HB 80 85 90 85 80
Premium apartman 401 HB 90 95 100 95 90
Cene su izražene u evrima po osobi po noći

U CENU JE UKLJUČENO:

  • Smeštaj na bazi polupansiona (HB) po osobi po noći
  • Korišćenje sadržaja Wellness & Spa centra u Hotelu Angella**** u periodu 17.00 -19.00h: finska sauna, infrared sauna, parno kupatilo, jacuzzi, kneipp;
  • Korišćenje sadržaja fitnes centra
  • Wi-Fi
  • Hotelsko osiguranje

U CENU NIJE UKLJUČENO:

  • Boravišnu taksu - 100.00 RSD po osobi po noći za odrasle; 50.00 RSD po osobi po noći za decu 7 -15 god

Opšti uslovi za Family HotelAngella****:

  • Dete 0 -12 god. u pratnji dve odrasle osobe ako koristi zajednički ležaj – gratis smeštaj u 1/2 sobi
  • Dete 2 - 12 god. ako koristi poseban ležaj ima popust 50% (sa minimum 1 odraslom osobom)
  • Dvoje dece 2-12 god. u pratnji dve odrasle osobe - jedno dete do 12 god. gratis smeštaj, drugo dete ima popust 50% u 1/2+1 sobi, 1/2 + sobi
  • Dvoje dece 2-12 god. u pratnji dve odrasle osobe - svako dete ima popust 50% u 1/2+2 sobi, 1/2 ++ sobi ili 1/2+2 apartmanu
  • Treća ili četvrta odrasla osoba osoba - popust 20% u 1/2+1, 1/2 + sobi ili 1/2+2, 1/2 ++ sobi ili 1/2+2 apartmanu

Ishrana u hotelu organizovana je po principu švedskog stola ukoliko u hotelu boravi više od 25 osoba. U slučaju da u hotelu boravi manji broj osoba od navedenog ishrana se služi po principu set menija uz izbor od više jela.
Minimalni broj osoba u premium apartmanu 403 ili 405: 2 odrasle osobe
Minmalni broj osoba u premium apartmanu 401: 4 odrasle osobe
Treća osoba u premium apartmanu 403 ili 405 - popust 10% na pomoćnom ležaju za odraslu osobou, odnosno popust 50% za dete
Peta osoba u premium apartmanu 401 – popust 10% na pomoćnom ležaju za odraslu osobu, odnosno popust 50% za dete

Način plaćanja: (dinarska protivvrednost po prodajnom kursu SOCIETE GENERALE Srbija AD Beograd, za efektivu na dan plaćanja) Gotovinski, platnim karticama ili na žiro račun agencije.
Uplata akontacije od najmanje 30% avansa kod rezervacije, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska.
Ukoliko stranka ne reguliše obavezu plaćanja prema navedenoj dinamici automatski će se smatrati da je odustala od puta i postupiće se prema opštim uslovima putovanja organizatora.
U slučaju promena na monetarnom tržištu, MK Mountain Resort zadržava pravo korekcije cena.
Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom garantovan je samo iznos akontacije, ostatak je podložan promeni.

Uslovi otkaza i promene termina rezervacije:

  • Rezervacija smeštaja koja je uplaćena u celosti, važi do 23.59h na dan dolaska.
  • Otkaz ili promena termina rezervacije dostavlja se isključivo u pisanoj formi.
  • Datum pismenog otkaza predstavlja osnov za obračun naknade, izražene procentualno u odnosu na ukupnu cenu smeštaja ili paketa, i to:
    • Za rezervacije napravljene nakon „early booking“ perioda – od 01.10.2015.: 30 % ukupne vrednosti rezervacije biće naplaćeno ako se rezervacija otkaže ili promeni termin 29 do 15 dana pre početka usluge; 80 % ukupne vrednosti rezervacije biće naplaćeno ako se rezervacija otkaže ili promeni termin 14 do 8 dana pre početka usluge; 100 % ukupne vrednosti rezervacije biće naplaćeno ako se rezervacija otkaže ili promenti termin 7 do 0 dana pre početka usluge ili u toku trajanja usluge ili u slučaju nepojavljivanja gosta u hotelu.
    • Za rezervacije napravljene pod uslovima „early booking“ period – od 01.07-30.09.2015. hotel zadržava 50% ukupne vrednosti rezervacije naplaćene kroz bespovratni avans, ako se rezervacija otkaže ili promeni u periodu od datuma nastanka rezervacije do 15 dana pre početka usluge. 80% ukupne vrednosti rezervacije biće naplaćeno ako se rezervacija otkaže ili promeni termin 14 do 8 dana pre početka usluge. 100 % ukupne vrednosti rezervacije biće naplaćeno ako se rezervacija otkaže ili promeni termin 7 do 0 dana pre početka usluge ili u toku trajanja usluge ili u slučaju nepojavljivanja gosta u hotelu.

Ukoliko gost napusti hotel pre rezervisanog datuma odlaska MK Mountain Resort zadrzava sredstva za neiskorisceni deo boravka.

Family Hotel Angella****
Lokacija: u turističkom centru Kopaonik, pored ski staza.
Karakteristike: hotel sa moderno opremljenim sobama; povezanost sa Kongresnim centrom.
Sadržaj: 15 jednokrevetnih soba, 106 dvokrevetnih soba, 6 apartmana, 3 premium apartmana, recepcija, Wi-Fi (besplatno), restoran, a la carte restoran Salaš 137, dečiji klub, lobby & aperitiv bar, fitnes centar, cosmetic & beauty salon, frizerski salon, prodavnica, skijašnica, otvoreni javni parking
Usluga: doručak i večera na bazi švedskog stola

Wellness & Spa centar u Hotelu Angella****: finska sauna, infrared sauna, parno kupatilo, jacuzzi, kneipp
Kongresni centar: na pet nivoa, površine 1000 m2. U okviru kongresnog centra nalazi se pet sala čiji kapacitet i multifunkcionalnost omogućavaju organizaciju različitih skupova i događaja. Svaka sala raspolaže kompletnom audio i video opremom (projektor, platno, flipchart, ozvučenje, wi-fi)

  • Kongresna sala - kapacitet do 600 učesnika
  • Holiday sala- kapacitet do 120 učesnika
  • President sala -kapacitet do 45 učesnika
  • Malo jezero - kapacitet do 90 učesnika
  • VIP salon - kapacitet do 15 učesnika
Jednokrevetna soba: kupatilo (tuš, fen), ležaj za jednu osobu, bade mantil, LCD TV, telefon, DVD player, mini-bar, Wi-Fi, mogućnost jedne fotelje na razvlačenje (90 x 185).
Dvokrevetna soba: kupatilo (tuš, fen), francuski ležaj (200x160cm) ili dva odvojena ležaja, bade mantil, LCD TV, telefon, DVD player, minibar, Wi-Fi, mogućnost jedne ili dve fotelje na razvlačenje (90x185).
Apartman: kupatilo (tuš, fen), spavaća soba sa francuskim ležajem (200x160cm), spavaća soba sa dve fotelje na razvlačenje (90 x 185cm), bade mantil, LCD TV, telefon, DVD player, mini-bar, Wi-Fi.
Premium apartman 403, 405 (2 odraslih i 2 dece ili 3 odrasle osobe): kupatilo (tuš, fen), spavaća soba sa francuskim ležajem (200x160cm), dnevni boravak sa sofom na razvlačenje, bade mantil, 2 LCD TV, telefon, DVD player, mini-bar, Wi-Fi.
Premium apartman 401 (pogled na ski staze i trg Konaka: 1-6 osoba): kupatilo (tuš, fen), toalet, spavaća soba sa francuskim ležajem (200x160cm), spavaća soba sa francuskim ležajem (200x160cm), dnevni boravak sa sofom na razvlačenje i jednom foteljom na razvlačenje, bade mantil, 3 LCD TV, telefon, DVD player, mini-bar, Wi-Fi.

Individualni aranžman, minimum za realizaciju je 1 putnik.

OPŠTE NAPOMENE (SASTAVNI DEO PROGRAMA PUTOVANJA)

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka do 14h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09h. Svaka smeštajna jedinica ima tuš/WC (ako u programu putovanje nije drugačije navedeno).
Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
Opisi i fotografije smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih jedinica, organizator ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata; bez mogućnosti uticaja organizatora.
U smeštajnim jedinicama treći i četvrti ležaj su po pravilu pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom standardne veličine. Organizator putovanja na to nema uticaja.
Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
Dostupnost neki od dopunskih sadržaja zavisi isključivo od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, WiFi...) i po pravilu se doplaćaju. Korišćenje interneta je predvidjeno na recepciji i brzina je nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
Ako drugačije nije navedeno način usluživanja obroka je kontinentalni

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I USLUGA:
Fakultativni izleti i usluge nisu obavezni deo programa. Realizacija istih zavisi od broja prijavljenih putnika (ako drugačije nije navedeno minimum 30). Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, organizacije...
Termini fakultativnih izleta i usluga su promenljivi i zavise od objektivnih okolnosti: slobodnih termina po lokalitetima, slobodnih termina vodiča, mogućnosti prevoza, vremenskih uslova.... Organizator ne garantuje realizaciju fakultativnih izleta.
Fakultativni izleti i usluge plaćaju se inopartneru na licu mesta, u efektivi i po cenama iskazanim u pisanom programu organizatora.

OSTALE NAPOMENE:
Putnici su u obavezi da se 2 dana pre početka putovanja obaveste o tačnom vremenu i mestu polaska
Kod autobuskih aranžmana prevoz se vrši visokopodnim, spratnim autobusima ili kombi-vozilima, automobilima sa klimatizacijom i audio opremom. Pauze radi usputnog odmora su predviđene na oko 4,5 sata vožnje; na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu, „Zakona o bezbednosti saobraćaja“ i raspoloživosti kapaciteta stajališta.
Raspored sedenja u autobusu određuje se kompjuterski, s tim da će se u spratnom autobusu sedišta računati počev od prvih sedišta u prizemlju. Ako putnik želi rezervaciju određenog sedišta rezervacija će se izvršiti uz uplatu 20 € u dinarskoj protivvrednosti. Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, uslova na putu i graničnim prelazima...).
Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.
Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga...).
Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja unapred.
Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno način plaćanja je u celosti najkasnije 3 nedelje pre polaska
Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati overenu saglasnost roditelja, prema važećim propisima.
Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno pribave potrebne uslove i isprave.
Putnici sa pasošima RS koje je izdala Koordinaciona uprava u Beogradu podležu viznom režimu, prema važećim propisima. Viziranje je individualno, prema uslovima Ambasade zemlje u koju se putuje. Organizator može posredovati samo u savetodavnom svojstvu i izdavanjem traženih dokumenata putniku, vezanih za realizaciju putovanja (ugovor, vaučer, potvrdu hotela). Organizator ne snosi odgovornost u slučaju nedobijanja vize.
Preporuka je da se putnici pre polaska informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji (www.europa.rs) ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak u stranu zemlju.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Ukoliko u programu putovanja drugačije nije navedeno, aranžman je rađen na bazi od minimum 45 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.

Organizator putovanja je u sistemu YUTA GARANCIJA PUTOVANJA Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, po Ugovoru o garanciji putovanja broj 023/2016 od 25.01.2016.god., polisa osiguranja od insolventnosti i odgovornosti broj 300049782 Od 25.01.2016.godine Akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad”.
Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (Putničko zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću Osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Milenijum ili Sava osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora).
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca OTP br. 49/2016.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja – YUTA standard. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate.

Niš, 07.04.2017.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Uz ovaj progam važe opšti uslovi putovanja "Euroturs-Niš" i YUTA standarda.
Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.



Vaš komentar