Putovanja autobusom, Putovanja 2017

BERLIN

BERLIN - najveći i glavni grad Nemačke sa oko 3,5 miliona stanovnika. Pre Drugog svetskog rata imao je 4,3 miliona. Berlin je drugi po redu najveći grad Evropske unije posle Londona. Od 1949. do 1990. bio je podeljen na Istočni Berlin i Zapadni Berlin. Berlin je smešten na rekama Špreji i Hafel na severoistoku Nemačke. Jedna je od 16 nemačkih država, i sa svih strana je okružen državom Brandenburg.

6 dana, autobusom, na bazi minimum 45 putnika

1. dan NIŠ – BEOGRAD – NOVI SAD-BERLIN
Polazak sa parkinga benzinske pumpe „Lukoil Jastrebac“ kod TC „Tempo“ u 13,00 h. Polazak iz Beograda u 17:00h sa parkinga preko puta Buvlje pijace na Novom Beogradu, ugao ulica Jurija Gagarina i Antifašističke borbe.Polazak iz Novog Sada sa parkinga kod železničke stanice u 18,30 h. Noćna vožnja preko Mađarske, Slovačke i Češke sa usputnim zadržavanjima zbog graničnih formalnosti i pauza.

2. dan BERLIN
Dolazak u Berlin u prepodnevnim časovima. Panoramski obilazak Berlina: East side galerija - BERLINSKI ZID sa umetničkim delima, OstBanhof (železnička stanica nekadašnjeg istočnog Berlina) sedište - naselje nekadašnjeg istočnog Berlina, Aleksandrov Trg sa Televizijskim tornjem, najstariji deo Berlina - četvrt sv.Nikole, Berlinska katedrala, ostrvo muzeja, prelepa ulica UNTER den Linden, Fridrihova ulica sa upoznavanjem nacističke Nemačke, Brandeburška kapija, nemački parlament – REICHSTAG, ulazimo u zapadni Berlin, glavna železnička stanica, zgrade nemačke vlade, Tiergarten,dvorac Šarlotenburg, Postdamer Platz, Kunstforum - Berlinska filharmonija, nacionalna biblioteka, galerije modernih i starih majstora, Kudumm ulica (najlepša i najekskluzivnija u Berlinu), ulica Ambasada, Čekpoint Čarli (nekadašnji najpoznatiji granični prelaz između istočnog i zapadnog Berlina), jevrejski muzej, Leipziger Strasse, Gendarmenmarkt... Smeštaj u hotel. Slobodno vreme. Noćenje.

3. dan BERLIN - Tropical Island
Doručak. Fakultativno: Odlazak na „Tropical island“ – najveći zatvoreni prostor (66.000 m2) sa tropskom klimom, plažama, veštačkim morem, kafeima. Povratak u Berlin. Noćenje.

4. dan BERLIN - POTSDAM - Berlin
Doručak. Fakultativni poludnevni izlet u Potsdam, prestonice savezne države Brandenburg. Obilazak uz pratnju vodiča: Crkva Svetog Nikole, holandska četvrt, ruska četvrt Aleksandrovka, palata Sesilenhof, palata Sansusi – letnja rezidencija Frederiha II, most Glienika (mesto razmene špijuna tokom Drugog svetskog rata)… Povratak u Berlin. Slobodno popodne. Noćenje.

5. dan BERLIN - Drezden
Doručak. Napuštanje hotela. Putovanje do Drezdena. Obilazak grada: Opera Zemper, Palata Cvinger (u kojoj je 5 muzeja), Bogorodičina crkva, Dvorska crkva, Rezidencijalna palata (danas državni muzej u okviru koga je i Zeleni trezor), palata Tasenberg (danas hotel Kempinski), deo nekadašnjih gradskih zidina, Agustov most). Kraće slobodno vreme, a zatim nastavak putovanja ka Srbiji. Noćna vožnja.

6. dan BEOGRAD – NIŠ
Dolazak u Beograd u ranim jutarnjim časovima. Nastavak putovanja za Niš. Dolazak u jutarnjim satima. Prestanak aranžmanskih usluga.

CENA ARANŽMANA : Hotel "Dorint Adlershof” 3* - Berlin

Polazak Povratak Usluga Polazak Beograd i Novi Sad Polazak NIŠ i sa autoputa Niš-Bgd
12.04.17 17.04.17 3 BB 164 € 179 €

ARANŽMAN OBUHVATA:

  • prevoz turističkim autobusom (tv, video i audio oprema, klima),
  • tri noćenja sa doručkom (švedski sto) u Berlinu u hotelu sa 3*,
  • smeštaj u 1/2 i 1/2+1 sobama,
  • razgledanja i obilaske prema programu,
  • usluge pratioca grupe
  • troškove organizacije

ARANŽMAN NE OBUHVATA:

  • fakultativne programe,
  • individualne troškove,
  • putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću siguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće
  • doplata za 1/1 sobu 80 €,
  • doplata za polazak iz Vranja, Zaječara, Negotina, Bora – 20€ (dinarski) po osobi – minimum 20 osoba

Cene fakultativnih izleta (deca 2-12 godina ostvaruju popust):
Potsdam - 30 € odrasli/ 20 € deca,
Tropical Island - 40 € odrasli/ 30 € deca,
Minimum za realizaciju fakultativnih izleta je 25 putnika

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I USLUGA:
• Fakultativni izleti i usluge nisu obavezni deo programa. Realizacija istih zavisi od broja prijavljenih putnika (ako drugačije nije navedeno minimum 30). Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, organizacije...
• Termini fakultativnih izleta i usluga su promenljivi i zavise od objektivnih okolnosti: slobodnih termina po lokalitetima, slobodnih termina vodiča, mogućnosti prevoza, vremenskih uslova.... Organizator ne garantuje realizaciju fakultativnih izleta.
• Fakultativni izleti i usluge plaćaju se inopartneru na licu mesta, u efektivi i po cenama iskazanim u pisanom programu organizatora.

OPIS I LOKACIJA HOTELA:
Hotel „Dorint Adlershof“ 3* - Berlin
Nalazi se u becirku Treptow-Köpenick u samom Berlinu. Sa izuzetnim gradskim vezama idealan je kao polazna tačka za istraživanje Berlina (metro stanica Berlinskog S-bana Adlerhof je na 400m od hotela – linije S8,S9...). Ovaj hotel u Berlinu ima 120 moderno opremljenih soba, nekoliko soba je namenjeno iskljucivo osobama sa invaliditetom, osobama koje pate od alergije kao i za pušače i ne pušače. Sobe su opremljene satelitskim televizorom, klimom, radiom, WI FI (plaća se na licu mesta), TWC i fen za kosu. Hotel poseduje lobi, bar i konferencijsku salu, koja odgovara standardu i uslugama hotela.

NAČIN PLAĆANJA
u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Unicredit banke na dan uplate:

  • 30% akontacija kod prijave, ostatak u maksimum 6 MESEČNIH RATA PO ZAVRŠETKU PUTOVANJA, sa uvećanjem ostatka duga 1% po kalendarskom mesecu odloženog plaćanja i to: čekovima građana sa upisanim datumima dospeća 15. u mesecu ili administrativnom zabranom (dostavljaju se najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana)
  • Platnim karticama
  • FAKTORING: ODLOŽENO,BEZ KAMATE,BEZ UVEĆANJA, kreditnim karticama Banca Intesa (6 RATA). Kartica se provlači na ceo iznos cene aranžmana prilikom rezervacije ili na ostatak duga najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana (moguće samo u poslovnicama Eurotursa).

OPŠTE NAPOMENE (SASTAVNI DEO PROGRAMA PUTOVANJA)

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14 h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09 h. Svaka smeštajna jedinica ima tuš/WC (ako u programu putovanje nije drugačije navedeno).
Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
Opisi i fotografije smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih jedinica, organizator ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata; bez mogućnosti uticaja organizatora.
U smeštajnim jedinicama treći i četvrti ležaj su po pravilu pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom standardne veličine. Organizator putovanja na to nema uticaja.
Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
Dostupnost neki od dopunskih sadržaja zavisi isključivo od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, WiFi...) i po pravilu se doplaćaju. Korišćenje interneta je predvidjeno na recepciji i brzina je nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
Ako drugačije nije navedeno način usluživanja obroka je kontinentalni

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I USLUGA:
Fakultativni izleti i usluge nisu obavezni deo programa. Realizacija istih zavisi od broja prijavljenih putnika (ako drugačije nije navedeno minimum 30). Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, organizacije...
Termini fakultativnih izleta i usluga su promenljivi i zavise od objektivnih okolnosti: slobodnih termina po lokalitetima, slobodnih termina vodiča, mogućnosti prevoza, vremenskih uslova.... Organizator ne garantuje realizaciju fakultativnih izleta.
Fakultativni izleti i usluge plaćaju se inopartneru na licu mesta, u efektivi i po cenama iskazanim u pisanom programu organizatora.

OSTALE NAPOMENE:
Putnici su u obavezi da se 2 dana pre početka putovanja obaveste o tačnom vremenu i mestu polaska. Na mesto polaska dolazi se 30 minuta ranije u slučaju autobuskog, odnosno 3 sata ranije u slučaju avio prevoza.
Kod autobuskih aranžmana prevoz se vrši visokopodnim, spratnim autobusima ili kombi-vozilima, automobilima sa klimatizacijom i audio opremom. Pauze radi usputnog odmora su predviđene na oko 4,5 sata vožnje; na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu, „Zakona o bezbednosti saobraćaja“ i raspoloživosti kapaciteta stajališta.
Raspored sedenja u autobusu određuje se kompjuterski, s tim da će se u spratnom autobusu sedišta računati počev od prvih sedišta u prizemlju. Ako putnik želi rezervaciju određenog sedišta rezervacija će se izvršiti uz uplatu 20 € u dinarskoj protivvrednosti.
Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, uslova na putu i graničnim prelazima...).
Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.
Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga...).
Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja unapred.
Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno način plaćanja je u celosti najkasnije 3 nedelje pre polaska
Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati overenu saglasnost roditelja, prema važećim propisima.
Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno pribave potrebne uslove i isprave.
Putnici sa pasošima RS koje je izdala Koordinaciona uprava u Beogradu podležu viznom režimu, prema važećim propisima. Viziranje je individualno, prema uslovima Ambasade zemlje u koju se putuje. Organizator može posredovati samo u savetodavnom svojstvu i izdavanjem traženih dokumenata putniku, vezanih za realizaciju putovanja (ugovor, vaučer, potvrdu hotela). Organizator ne snosi odgovornost u slučaju nedobijanja vize.
Preporuka je da se putnici pre polaska informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji ( www.europa.rs ) ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak u stranu zemlju.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Ukoliko u programu putovanja drugačije nije navedeno, aranžman je rađen na bazi od minimum 45 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.
Organizator putovanja je u sistemu YUTA GARANCIJA PUTOVANJA Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, po Ugovoru o garanciji putovanja broj 023/2016 od 25.01.2016.god., polisa osiguranja od insolventnosti i odgovornosti broj 300049782 Od 25.01.2016.godine Akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad”.
Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (Putničko zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću Osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Milenijum ili Sava osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora).
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca OTP br. 49/2016
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja – YUTA standard. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate.

Preuzmite uslove putovanja u PDF formatu.

15.03.2017.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Uz ovaj progam važe opšti uslovi putovanja "Euroturs-Niš" i YUTA standarda.
Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.


Vaš komentar