Putovanja autobusom, Putovanja 2016-2017

SOFIJA

Polazak: 31. Decembar 2016.
Povratak: 02. Januar 2017.
3 dana, autobusom, na bazi minimum 45 putnika

1. dan Novi Sad – Beograd – Niš - SOFIJA
Polazak autobusom iz Novog Sada sa parkinga kod lokomotive u 00,00 h. Nastavak putovanja iz Beograda sa autobuskog terminala kod buvljaka u bloku 42, ugao ulica Jurija Gagarina i Antifašističke borbe u 01,30 h (minimum za garantovani polazak iz Novog Sada i Beograda je 20 osoba), iz Niša u 05,00 h sa parkinga Lukoilove pumpe kod TC Tempo. Direktna vožnja. Usputna zadržavanja na graničnom prelazu i prema potrebi. Po dolasku, *panoramska šetnja užim gradskim jezgrom sa vodičem: crkva Sv. Nedelje, crkva Sv. Petke, rotonda Sv. Đorđa, Kraljev dvor, Ruska crkva, crkva Sv. Aleksandra Nevskog... Odlazak u izabrani hotel. Smeštaj. Slobodno. Noćenje.

2. dan S O F I J A
Doručak. Slobodan dan za individualna razgledanja i pripremu za doček Nove godine. DOČEK NOVE 2017. GODINE NA OTVORENOM. *Doček Nove godine u restoranima iz tabele je uz bogat meni i DJ muzički program... Noćenje.

3. dan Sofija – Niš – Beograd – Novi Sad
Doručak. Oko podneva polazak za Srbiju. Direktna vožnja istim pravcem kao u dolasku. Dolazak u Niš u po podnevnim satima, u Beograd u kasnim večernjim satima i Novi Sad oko ponoći. Prestanak aranžmanskih usluga.

CENA ARANŽMANA:

HOTELI CENA PO OSOBI SA POLASKOM IZ DOPLATA ZA SVEČANU VEČERU
31.12./01.01.'17.
SOBA USLUGA Novog Sada Beograda Niša
HILTON SOFIA 5* dbl standard 2 ND 148 EUR 138 EUR 128 EUR 95 EUR
sgl standard 302 EUR 292 EUR 282 EUR
FESTA SOFIA 4* dbl standard 2 ND 88 EUR 78 EUR 68 EUR 85 EUR, glavni restoran sa programom i DJ-em
sgl standard 118 EUR 108 EUR 98 EUR 50 EUR, plesna sala hotela sa DJ-em

RAMADA 4*

dbl standard 2 ND 159 EUR 149 EUR 139 EUR OBAVEZNA!
UKLJUČENA JE U CENU ARANŽMANA!
sgl standard 189 EUR 179 EUR 169 EUR
dbl superior 171 EUR 161 EUR 151 EUR
sgl superior 213 EUR 203 EUR 193 EUR

HEMUS 3*

dbl studio
2 ND
100 EUR 90 EUR 80 EUR 45 EUR ODRASLI I DECA IZNAD 9,99 GODINA
25 EUR DECA DO 9,99 GODINA
dbl classic 83 EUR 73 EUR 63 EUR
sgl standard 111 EUR 101 EUR 91 EUR

RILA 3*

dbl standard 2 ND 90 EUR 80 EUR 70 EUR NIJE PREDVIĐENA!
trp standard 80 EUR 70 EUR 60 EUR

UMANJENJA NA IME SOPSTVENOG PREVOZA PREMA MESTIMA POLASKA I PO OSOBI:
Iz Novog Sada 30 EUR; iz Beograda i sa autoputa Beograd – Niš 20 EUR; iz Niša i gradova do graničnog prelaza Gradina 10 EUR

Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu UNICREDIT BANKE za efektivu na dan uplate!

CENA OBUHVATA:

  • Prevoz na navedenim relacijama povišenim solo ili spratnim autobusom sa A/C i A/V uređajima,
  • smeštaj u hotelu prema izboru u dvokrevetnim sobama na bazi dva noćenja sa doručkom, doručak – švedski sto osim u hotelu Arena di Serdica u kome je na bazi posluživanja.
  • panoramsku šetnju Sofijom prema programu (za učesnike aranžmana autobusom)*
  • troškove organizacije
  • licenciranog pratioca grupe

CENA NE OBUHVATA:

  • polisu međunarodnog putnog i zdravstvenog osiguranja. PAKET PUTNOG OSIGURANJA (Putničko zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) možete uplatiti u Eurotursu po tarifi osiguravajuće kuće Sava osiguranje. Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti u agenciji.
  • vanprogramske troškove koje putnik načini za vreme izvođenja aranžmana i boravka u hotelima

DOPLATA ZA AUTOBUSKE POLASKE IZ VRANJA, LESKOVCA, NEGOTINA I ZAJEČARA U ODNOSU NA CENU IZ NIŠA JE 20 EUR PO OSOBI – POTREBAN MINIMUM 20 OSOBA PO DESTINACIJI

VAŽNO!!!
ZA HOTELE U KOJIMA SVEČANA VEČERA NIJE UKLJUČENA U CENU – OBAVEZNO JE IZJAŠNJAVANJE I UPLATA PRILIKOM PRIJVLJIVANJA - NOVOGODIŠNJA VEČERA I PRISUSTVO DECE OD 0 DO 11,99 GODINA U HOTELU RAMADA NIJE PREDVIĐENO. VEČERI MOGU PRISUSTVOVATI DECA STAROSTI IZNAD 12 GODINA I PO REDOVNOJ CENI KAO ZA ODRASLE!

NAPOMENE:

  • minimalni broj prijavljenih za polazak iz Novog Sada i Beograda je 20 putnika (10 po destinaciji)
  • minimalni broj za polazak iz Beograda je 20 putnika
U SVIM HOTELIMA, RESTORANIMA I ZATVORENIM OBJEKTIMA ZABRANJENO JE PUŠENJE!
HOTELI KOJI ODOBRAVAJU POPUSTE:
1. HOTEL „RAMADA“ – treća odrasla osoba na pomoćnom ležaju, u standard sobama 15% popusta u odnosu na cenu smeštaja iz tabele.

OPIS I LOKACIJA HOTELA:
HOTEL HILTON SOFIA 5* , 1421 Sofija, bul. Bulgaria 1.
Od centra je udaljen cca 10 minuta hoda. Sobe su uređene u art deko stilu. Poseduju flat-screen TV sa satelitskim kanalima, bade-mantile i pribor za pripremu čaja/kafe. Pored toga sadrže udobne krevete Hilton Serenity i ergonomske radne stolice. Prostrana kupatila imaju tuš u ravni poda, kadu i besplatan toaletni pribor. U hotelu Hilton Sofia nalaze se restoran Seasons i kafe-bar Artists. Na raspolaganju su i: kozmetički salon, 24-časovna teretana i zatvoreni bazen sa toplom vodom.
FESTA HOTEL SOFIA 4* , 1404 Sofija, bul. Bulgaria 83.
Udaljen 200 metara od tramvajske stanice i tržnog centra Bulgaria, hotel Festa Sofia poseduje elegantne sobe sa besplatnim bežičnim internetom i satelitskom televizijom, spa centar, kozmetički salon, 2 restorana, 3 bara i 4 konferencijske sale. Spa centar obuhvata saunu i parno kupatilo, fitnes salu, masažu i aromaterapijske tretmane. U okviru hotela postoji i frizerski salon. U restoranu Festa služe se lokalna i internacionalna jela. Gosti takođe mogu da uživaju u obrocima u restoranu Festa Garden, iz kog se pruža slikovit pogled na planinu Vitoša. Bar Mezzanine u ponudi ima odličan izbor pića i deserta, a bar u lobiju raznovrsne specijalne kafe. Hotelski piano bar otvoren je do kasnih večernjih sati. U restoranu Orient služe se autentični libanski specijaliteti, koji se pripremaju po izvornim receptima. Sve sobe nude panoramski pogled na grad ili planinu Vitoša. Takođe uključuju klima-uređaj, mini-bar, sef i sopstveno kupatilo sa kadom, bade-mantilima i papučama. Ovaj hotel se nalazi u modernoj poslovnoj četvrti, na 5 km od centra grada. Podzemna garaža u okviru objekta dostupna je uz doplatu.
RAMADA HOTEL 4* , 1202 Sofija, bul. Mqarija Luiza 131.
Nalazi se na pogodnoj lokaciji, u blizini Glavne železničke i Međunarodne autobuske stanice. Poseduje bar u foajeu sa prijatnim ambijentom i restoran Meridien u kome se služe jela internacionalne kuhinje. Gosti mogu koristiti zatvoreni bazen i fitnes centar. Takođe možete uživati u nekom od izvanrednih spa tretmana u spa centru Real Asian Victoria. Odličan je izbor za putnike koje zanimaju šetnje gradom,hrana i kultura.
HOTEL HEMUS 3* , Bul. Černi vrh 31, 1421 Sofija.
Nalazi se preko puta tržnog centra „City Center Sofia“. U ponudi su „Classic“ renovirane i „Standard“ delimično renovirane sobe, svaka soba sa kablovskom televizijom, kupatilom sa tušem i WC. Hotel raspolaže recepcijom, liftom, restoranom sa jelima internacionalne i lokalne kuhinje. Pored hotela je stanica metroa Evropska unija. Bulevar Vitoša, sa brojnim mogućnostima za kupovinu, udaljen je cca 700 metara. U 2 zgrade hotela Hemus na raspolaganju su kazino, noćni klub i sale za konferencije. U hotelu Hemus Sofija uz doplatu možete koristiti parking u garaži sa obezbeđenjem. Položaj hotela je odličan izbor za putnike koje zanimaju šoping, noćni život i muzeji.
HOTEL RILA 3* , 1000 Sofija, ul. Kalojan 6.
Smešten je u centru Sofije, 50 metara od glavne trgovačke ulice Vitoša. Raspolaže barom, restoranom i konferencijskim sadržajima, bežičnim internetom. Sve sobe su sa: sopstvenim kupatilom, TV sa kablovskim kanalima. Većina smeštajnih jedinica ima balkon. Do Narodnog pozorišta Ivan Vazov i stanice metroa Serdika može se stići za 7 minuta hoda. Hram Svetog Aleksandra Nevskog i Nacionalna palata kulture nalaze se na 20 minuta hoda od hotela. Lokacija hotela odličan je izbor za putnike koje zanimaju šetnje gradom,hrana i kultura.

OPŠTE NAPOMENE (SASTAVNI DEO PROGRAMA PUTOVANJA)

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14 h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09 h. Svaka smeštajna jedinica ima tuš/WC (ako u programu putovanje nije drugačije navedeno).
Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
Opisi i fotografije smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih jedinica, organizator ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata; bez mogućnosti uticaja organizatora.
U smeštajnim jedinicama treći i četvrti ležaj su po pravilu pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom standardne veličine. Organizator putovanja na to nema uticaja.
Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
Dostupnost neki od dopunskih sadržaja zavisi isključivo od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, WiFi...) i po pravilu se doplaćaju. Korišćenje interneta je predvidjeno na recepciji i brzina je nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
Ako drugačije nije navedeno način usluživanja obroka je kontinentalni

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I USLUGA:
Fakultativni izleti i usluge nisu obavezni deo programa. Realizacija istih zavisi od broja prijavljenih putnika (ako drugačije nije navedeno minimum 30). Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, organizacije...
Termini fakultativnih izleta i usluga su promenljivi i zavise od objektivnih okolnosti: slobodnih termina po lokalitetima, slobodnih termina vodiča, mogućnosti prevoza, vremenskih uslova.... Organizator ne garantuje realizaciju fakultativnih izleta.
Fakultativni izleti i usluge plaćaju se inopartneru na licu mesta, u efektivi i po cenama iskazanim u pisanom programu organizatora.

OSTALE NAPOMENE:
Putnici su u obavezi da se 2 dana pre početka putovanja obaveste o tačnom vremenu i mestu polaska. Na mesto polaska dolazi se 30 minuta ranije u slučaju autobuskog, odnosno 3 sata ranije u slučaju avio prevoza.
Kod autobuskih aranžmana prevoz se vrši visokopodnim, spratnim autobusima ili kombi-vozilima, automobilima sa klimatizacijom i audio opremom. Pauze radi usputnog odmora su predviđene na oko 4,5 sata vožnje; na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu, „Zakona o bezbednosti saobraćaja“ i raspoloživosti kapaciteta stajališta.
Raspored sedenja u autobusu određuje se kompjuterski, s tim da će se u spratnom autobusu sedišta računati počev od prvih sedišta u prizemlju. Ako putnik želi rezervaciju određenog sedišta rezervacija će se izvršiti uz uplatu 20 € u dinarskoj protivvrednosti.
Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, uslova na putu i graničnim prelazima...).
Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.
Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga...).
Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja unapred.
Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno način plaćanja je u celosti najkasnije 3 nedelje pre polaska
Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati overenu saglasnost roditelja, prema važećim propisima.
Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno pribave potrebne uslove i isprave.
Putnici sa pasošima RS koje je izdala Koordinaciona uprava u Beogradu podležu viznom režimu, prema važećim propisima. Viziranje je individualno, prema uslovima Ambasade zemlje u koju se putuje. Organizator može posredovati samo u savetodavnom svojstvu i izdavanjem traženih dokumenata putniku, vezanih za realizaciju putovanja (ugovor, vaučer, potvrdu hotela). Organizator ne snosi odgovornost u slučaju nedobijanja vize.
Preporuka je da se putnici pre polaska informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji ( www.europa.rs ) ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak u stranu zemlju.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Ukoliko u programu putovanja drugačije nije navedeno, aranžman je rađen na bazi od minimum 45 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.
Organizator putovanja je u sistemu YUTA GARANCIJA PUTOVANJA Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, po Ugovoru o garanciji putovanja broj 023/2016 od 25.01.2016.god., polisa osiguranja od insolventnosti i odgovornosti broj 300049782 Od 25.01.2016.godine Akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad”.
Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (Putničko zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću Osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Milenijum ili Sava osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora).
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca OTP br. 49/2016
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja – YUTA standard. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate.

Preuzmite uslove putovanja u PDF formatu.

02.11.2016.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Uz ovaj progam važe opšti uslovi putovanja "Euroturs-Niš" i YUTA standarda.
Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.



Vaš komentar