Novogodišnja putovanja, Nova godina 2016.

HOTEL ZVEZDA – VRNJAČKA BANJA

Hotel Zvezda* se nalazi na promenadi u samom centru Vrnjačke Banje, sadrži 200 ležaja u sobama, poluapartmanima i apartmanima, dva restorana (pansion sala i kristalna dvorana), aperitiv bar, menjačnicu, frizerski salon, kardio-internističku i zubnu ordinaciju, besplatna internet - WIFI, letnju terasu sa pogledom na promenadu, parking i sportski centar koji obuhvata teretanu, zatvoren bazen, saunu, kuglanu, stolove za stoni tenis i bilijar... Hotel ima 120 jednokrevetnih, dvokrevetnih i trokrevetnih soba. Najveći deo soba je sa terasom. U hotelu postoje 3 apartmana i 10 polu-apartmana.
Hotel nudi sledeći sadržaj: dva restorana - pansion sala kapaciteta 300 mesta i Kristalna dvorana sa 450 mesta i velikom terasom pored glavnog šetališta kao i koktel bar. Doručak – švedski sto, večera – klasično poluženje. Kongresni centar hotela Zvezda*, kapaciteta do 1.200 mesta, se sastoji od 5 multifunkcionalnih sala. Kongresna dvorana, površine 470 m2, se sastoji od velike sale deljive pokretnim pregradnim zidovima na dve ili tri celine, a na galeriji se nalaze gluve sobe za prevodioce i novinare. Sportski centar hotela Zvezda* uključuje bazen, đakuzi kadu, saunu, teretanu... Radno vreme - svakog dana od 10h do 17h. Cena karte iznosi 250,00 dinara po osobi. U cenu karte je uključeno i korišćenje đakuzi kade... Za goste hotela Zvezda, Fontana, Sloboda i Vila San korišćenje bazena i đakuzi kade je gratis. Cena korišćenja saune iznosi 400,00 dinara po osobi za tretman od 45 minuta. Karte možete kupiti i preuzeti na recepciji hotela Zvezda.

Smeštaj i doček u hotelu ZVEZDA*
30.12.2015. - 03.01.2016. 30.12.2015. - 02.01.2016.
31.12.2015. - 03.01.2016.
21.000,00 17.875,00

Paket aranžman obuhvata:

  • 4 ili 3 polupansiona u hotelu "Zvezda" sa uračunatom boravišnom taksom i osiguranjem po osobi po paketu, prikazane u dinarima
  • Svečana večera za doček i reprizu u hotelu "Zvezda" na bazi švedskog stola i neograničenom konzumacijom svih vrsta domaćih alkoholnih i bezalkoholnih pića
  • Nakon najluđe noći povratite snagu uz bogat produženi doručak
  • Korišćenje bazena, saune i teretane

Uslovi za decu od 3 do 12 godina :

  • ukoliko koriste zajednički ležaj imaju popust od 50%,od cene aranžmana
  • ukoliko koriste poseban ležaj imaju popust od 30% od cene aranžmana
  • deca do 3 godine gratis

Način i uslovi plaćanja:
Gotovinski, platnim karticama ili na žiro račun agencije Euroturs Niš.
Uplata 30% akontacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka aranžmana.
U slučaju nepojavljivanja, otkazivanja ili skraćenja boravka, hotel zadržava pravo naplate u skladu sa Politikom naknade štete.

OPŠTE NAPOMENE (SASTAVNI DEO PROGRAMA PUTOVANJA)

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka do 14h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09h. Svaka smeštajna jedinica ima tuš/WC (ako u programu putovanje nije drugačije navedeno).
Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
Opisi i fotografije smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih jedinica, organizator ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata; bez mogućnosti uticaja organizatora.
U smeštajnim jedinicama treći i četvrti ležaj su po pravilu pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom standardne veličine. Organizator putovanja na to nema uticaja.
Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
Dostupnost neki od dopunskih sadržaja zavisi isključivo od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, WiFi...) i po pravilu se doplaćaju. Korišćenje interneta je predvidjeno na recepciji i brzina je nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
Ako drugačije nije navedeno način usluživanja obroka je kontinentalni

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I USLUGA:
Fakultativni izleti i usluge nisu obavezni deo programa. Realizacija istih zavisi od broja prijavljenih putnika (ako drugačije nije navedeno minimum 30). Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, organizacije...
Termini fakultativnih izleta i usluga su promenljivi i zavise od objektivnih okolnosti: slobodnih termina po lokalitetima, slobodnih termina vodiča, mogućnosti prevoza, vremenskih uslova.... Organizator ne garantuje realizaciju fakultativnih izleta.
Fakultativni izleti i usluge plaćaju se inopartneru na licu mesta, u efektivi i po cenama iskazanim u pisanom programu organizatora.

OSTALE NAPOMENE:
Putnici su u obavezi da se 2 dana pre početka putovanja obaveste o tačnom vremenu i mestu polaska
Kod autobuskih aranžmana prevoz se vrši visokopodnim, spratnim autobusima ili kombi-vozilima, automobilima sa klimatizacijom i audio opremom. Pauze radi usputnog odmora su predviđene na oko 4,5 sata vožnje; na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu, „Zakona o bezbednosti saobraćaja“ i raspoloživosti kapaciteta stajališta.
Raspored sedenja u autobusu određuje se kompjuterski, s tim da će se u spratnom autobusu sedišta računati počev od prvih sedišta u prizemlju. Ako putnik želi rezervaciju određenog sedišta rezervacija će se izvršiti uz uplatu 20 € u dinarskoj protivvrednosti. Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, uslova na putu i graničnim prelazima...).
Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.
Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga...).
Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja unapred.
Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno način plaćanja je u celosti najkasnije 3 nedelje pre polaska
Maloletni putnici ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati overenu saglasnost roditelja, prema važećim propisima.
Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se sami informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno pribave potrebne uslove i isprave.
Putnici sa pasošima RS koje je izdala Koordinaciona uprava u Beogradu podležu viznom režimu, prema važećim propisima. Viziranje je individualno, prema uslovima Ambasade zemlje u koju se putuje. Organizator može posredovati samo u savetodavnom svojstvu i izdavanjem traženih dokumenata putniku, vezanih za realizaciju putovanja (ugovor, vaučer, potvrdu hotela). Organizator ne snosi odgovornost u slučaju nedobijanja vize.
Preporuka je da se putnici pre polaska informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji (www.europa.rs) ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak u stranu zemlju.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Ukoliko u programu putovanja drugačije nije navedeno, aranžman je rađen na bazi od minimum 45 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.
Organizator putovanja ima zaključen ugovor o gаrаnciji putovаnjа (na iznos od 200.000€) zа slučаj insolventnosti: polisa osiguranja br. 226610, od 1.6.2015., osiguravajuće kompanije „Milenijum Osiguranje” iz Beograda, Bulevar Mihajla Pupina, br 10L.
Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (Putničko zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću Osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Milenijum ili Sava Osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora).
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca OTP br. 400/10. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja – YUTA standard. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate.

Niš, 28.08.2015.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Uz ovaj progam važe opšti uslovi putovanja "Euroturs-Niš" i YUTA standarda.
Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.


Vaš komentar