Grčka leto 2017. hoteli, grcka hotel leto 2017., Hoteli Halkidiki 2017.

HOTEL SAMEL – SIVIRI

POPUSTI ZA RANE REZERVACIJE
DO 31.12.2016. – POPUST 15%
(popusti važe uz uplatu 50%)

HOTEL "SAMEL" - SIVIRI
LOKACIJA: Halkidiki Kasandra, SivirI, 100 m od plaže
U HOTELU: restoran, recepcija, bazen, bar pored bazena
U SOBI: TWC, balkon, TV, klima uređaj

GRČKA HOTELI LETO 2017. CENOVNIK

Dinarski deo aranžmana (troškovi rezervacije) 1750 rsd po odrasloj osobi + cena po osobi iz tabele: (za decu se troškovi rezervacije ne naplaćuju)

Siviri
Polazak 28-apr 26-maj 12-jun 1-jul 24-jul 22-avg 1-sep 10-sep
Povratak 25-maj 11-jun 30-jun 23-jul 21-avg 31-avg 9-sep 1-okt
Dana/noći 28/27 17/16 19/18 23/22 29/28 10/9 9/8 22/21
Cenovnik važi do: 30.11.2016
Samel 2*, DBL (max 3ADL), PP
osoba/dan 18 18 23 27 33 27 18 18
dodatni krevet 13 13 17 19 23 19 13 13
1. dete (0-13) 0 0 0 0 0 0 0 0

Cene u tabeli su sa već uračunatim popustima.

GRČKA HOTELI LETO 2017. CENOVNIK

Dinarski deo aranžmana (troškovi rezervacije) 1750 rsd po odrasloj osobi + cena po osobi iz tabele:

Siviri
Polazak 28-apr 26-maj 12-jun 1-jul 24-jul 22-avg 1-sep 10-sep
Povratak 25-maj 11-jun 30-jun 23-jul 21-avg 31-avg 9-sep 1-okt
Dana/noći 28/27 17/16 19/18 23/22 29/28 10/9 9/8 22/21
Redovni cenovnik
Samel 2*, DBL (max 3ADL), PP
osoba/dan 21 21 27 32 38 32 21 21
dodatni krevet 15 15 19 22 27 22 15 15
1. dete (0-13) 0 0 0 0 0 0 0 0

GRČKA HOTELI, LETOVANJE 2017. – Uslovi boravka i način plaćanja

U hotelske sobe se ulazi prvog dana boravka posle 15.00 časova, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 10.00 časova.
Cene važe za minimalni boravak od 7 dana, za kraći boravak moguće je uvećanje cena od 10-20% (u zavisnosti od hotela).
Kategorija hotela je lokalna. Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 75-80 cm sa 185-190 cm, veći 120 x 190 cm i francuski 145-155 cm sa 180-190 cm. Treći ležaj u hotelima najčešće je pomoćni. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to zavisi isključivo od recepcije smeštajnog objekta.
Ako kod pojedinih hotela nije naglašen način posluživanja obroka, smatra se da je u pitanju kontinentalni način.
Kod hotela koji imaju mogućnost all inclusive, specifikacija usluga zavisi od hotela i dobija se kod zaključivanja ugovora. All inclusive usluga podrazumeva konzumaciju hrane i pića (po pravilu samo domaća točena pića) samo u odredjenim periodima u toku dana. Kod hotela niže kategorizacije moguća je doplata za klima uredjaj prema tarifi hotela i iznosi uobičajno oko 5 € po danu. U niskoj sezoni i kod hotela veće kategorije moguće je da klima uređaji nisu u upotrebi ili se doplaćuju.
Upotreba ležaljki i suncobrana na bazenu hotela se po pravilu ne doplaćuje, dok se na plaži iste doplaćuju 5-10 € po danu i setu (ukoliko drugačije nije navedeno). Kapacitet je ograničen a rasporedela se vrši prema vremenu dolaska.
Sefovi u hotelima (naročito niže kategorizacije) se doplaćuju prema tarifi hotela – uobičajno oko 3€ po danu.
Ako drugačije nije navedeno internet i WLAN je dostupan samo u lobby baru i doplaćuje se po tarifi hotela.
Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike luksuznijih hotelskih soba. Izgled standarnih hotelskih soba može da odstupa od prikazanih.
Sve usluge hotela koje nisu navedene kao besplatne se po pravilu doplaćuju na licu mesta po tarifama hotela.
Hoteli smešteni u naseljenim mestima po pravilu nemaju obezbedjen parking ili se upotreba parkinga doplaćuje na licu mesta prema tarifi hotela.
Hoteli i risorti smešteni van naseljenih mesta po pravilu imaju mogućnost parkiranja oko hotela ili imaju sopstveni parking koji se ne doplaćuje. Broj parking mesta je ograničen.
Sve posebne zahteve i potrebe za smeštaj od strane klijenata moguće je ostvariti samo uz pisanu potvrdu od strane hotela i ako su naglašeni u ugovoru sa klijentom; u suprotnom su isti nevažeći.
Za vreme boravka u hotelima (naročito više kategorije) klijenti su u obavezi da poštuju kod oblačenja hotela (naročito za vreme obroka). Obavezno poneti sa sobom odeću dugih rukava i nogavica i obuću bez otvora za prste. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju nepoštovanja istog.

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:

  • odabrane usluge u hotelu prema cenovniku
  • troškovi organizacije, osiguranje od insolventnosti i odgovornosti

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:

  • paket putnog osiguranja
  • individualni troškovi putnika

NAČIN PLAĆANJA, dinarski (devizna cena plaća se u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Unicredit banke na dan uplate) :

  • OBAVEZNA UPLATA troškova rezervacije prilikom upita za hotel (refundiraju se jedino ako ne postoji raspoloživost hotela)
  • 25% akontacije odmah – 24h po potvrdjenoj rezervaciji hotela, UKOLIKO STRANKA NE UPLATI AKONTACIJU PREDVIĐENOM ROKU SMATRAĆE SE DA JE STRANKA ODUSTALA OD REZERVACIJE
  • ostatak u maksimum 6 MESEČNIH RATA PO ZAVRŠETKU PUTOVANJA sa uvećanjem ostatka duga 2% po mesecu odloženog plaćanja i to: čekovima građana sa upisanim datumima dospeća ili administrativnom zabranom (po sklapanju ugovora sa radnom organizacijom ili sindikatom);
  • Čekovi ili overena administrativna zabrana se dostavljaju najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana
  • Platnim karticama
  • ODLOŽENO NA 6 MESEČNIH RATA BEZ KAMATE bez uvećanja, kreditnim karticama Banca Intesa ili MasteRATA Societe Generale (faktoring). Kartica se provlači na ceo iznos cene aranžmana prilikom rezervacije ili na ostatak duga najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana (moguće samo u poslovnicama Organizatora)

UKOLIKO STRANKA NE REGULIŠE OBAVEZU PLAĆANJA NAJKASNIJE 21 DANA PRE POLASKA NA PUT AUTOMATSKI ĆE SE SMATRATI DA JE ODUSTALA OD PUTA I POSTUPIĆE SE PREMA OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA ORGANIZATORA.

AUTOBUSKI PREVOZ moguć je do hotela kod kojih je to eksplicitno naglašeno. Detalje autobuskog prevoza možete naći u cenovniku "GRČKA apartmani". Troškovi rezervacije čine administrativni i troškovi obrade zahteva stranke i nisu podložni refundaciji, bez obzira na razlog otkaza. Za promena rezervacije (imena putnika, smeštajnog objekta i datuma polaska) van otkaznih rokova naplaćujuju se iznova troškovi rezervacije. Bilo kakva promena rezervacije unutar otkaznih rokova tretira se kao otkaz aranžmana i naplaćuje se prema Opštim uslovima putovanja.

Hotelski popusti za rane rezervacije važe uz strogo poštovanje dinamike plaćanja propisane od strane hotela (važe i za faktoring). Nepoštovanje ove dinamike automatski znači gubitak prava na popust. Hotel zadržava pravo promene cena ili ukidanja popusta. Navedeni popusti odnose se na cenu osnovne usluge i ne važe za dopunske obroke,usluge, doplate. Eventualni dodatni popusti koje agencija daje na uplatu u celosti važe samo za gotovinsku uplatu ili plaćanje kreditnim karticama (ne važe za faktoring). Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.

Popusti za decu važe samo u pratnji dve odrasle osobe i samo u odgovarajućoj vrsti soba. Popusti se odnose samo na cenu osnovne usluge i ne važe za doplate i troškove rezervacije.

Hotelski aranžmani su individualni, minimum za realizaciju je 1 putnik. Krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je 7 dana pre datuma polaska.

MALOLETNICI koji putuju bez roditelja moraju da poseduju saglasnost oba roditelja, a oni koji putuju sa jednim roditeljem – saglasnost roditelja koji ne putuje, u pisanoj formi i overenu u opštini ili sudu.

Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (Putničko zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću Osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Milenijum ili Sava Osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora).

Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program organizatora putovanja istaknut u prostorijama agencije.

•Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca br. 49/2016. od 02.03.2016.

Niš, 31.10.2016.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Uz ovaj progam važe opšti uslovi putovanja "Euroturs-Niš" i YUTA standarda.
Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.



Slični aranžmani

Vaš komentar