LOKACIJA :  Ladies beach

Večera kontinentalna u periodu 30.05-19.06

Večera švedski sto u periodu 19.06-07.10

 

Sadržaj

  • Recepcija
  • Suncobrani i ležaljke na plaži (uz doplatu)
  • Internet
  • Menjačnica
  • Suncobrani i ležaljke na bazenu (besplatno)
  • Lobi
  • Bar
  • Bašta
  • Restoran
  • Klima
  • Parking
  • Otvoreni bazen

Način usluživanja

  • Doručak - buffet
  • Večera - buffet
Polazak
Povratak
30. 05.
09. 06.
09. 06.
19. 06.
19. 06.
29. 06.
29. 06.
09. 07.
09. 07.
19. 07.
19. 07.
29. 07.
29. 07.
08. 08.
08. 08.
18. 08.
18. 08.
28. 08.
28. 08.
07. 09.
07. 09.
17. 09.
17. 09.
27. 09.
27. 09.
07. 10.
Dana/Noći 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10
STANDARDNA SOBA
PP PO OSOBI 196 € 196 € 231 € 231 € 348 € 348 € 348 € 348 € 348 € 231 € 231 € 196 € 196 €
1. DETE (2-7)0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 €
1. DETE (7-13)83 € 83 € 106 € 106 € 164 € 164 € 164 € 164 € 164 € 106 € 106 € 83 € 83 €
INFANT (0-2)0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 €
DODATNA OSOBA118 € 118 € 152 € 152 € 234 € 234 € 234 € 234 € 234 € 152 € 152 € 118 € 118 €
JEDNOKREVETNA259 € 259 € 316 € 316 € 492 € 492 € 492 € 492 € 492 € 316 € 316 € 259 € 259 €
PP - polupansion (doručak, večera)

POPUST VAŽI SAMO NA OSNOVNU CENU SMEŠTAJA i uz strogo poštovanje dinamike plaćanja propisane od strane hotela (ako su predvidjeni cenovnikom), a ostatak aranžmana se isplaćuje u celosti najkasnije 21 dan pre puta. Nepoštovanje ove dinamike automatski znači gubitak prava na popust. Hotel zadržava pravo promene cena ili ukidanja popusta. Navedeni popusti odnose se na cenu osnovne usluge i ne važe za dopunske obroke,usluge, doplate. Eventualni dodatni popusti koje agencija daje na uplatu u celosti važe samo za gotovinsku uplatu ili plaćanje kreditnim karticama (ne važe za faktoring). Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.

NAČIN PLAĆANJA, dinarski (po srednjem kursu NBS na dan uplate) :

  • 30% akontacija kod prijave, ostatak u MESEČNIM RATAMA DO 15.DECEMBRA 2024., i to: čekovima građana sa upisanim datumima dospeća 15. u mesecu ili administrativnom zabranom; U slučaju neblagovremenog izmirenja obaveza po administrativnoj zabrani, putnik se obavezuje da sam izmiri dugovanje. Čekovi ili overena administrativna zabrana se dostavljaju najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana
  • Platnim karticama
  • FAKTORING: ODLOŽENO, BEZ KAMATE, BEZ UVEĆANJA, kreditnim karticama Banca Intesa (6 RATA). Kartica se provlači na ceo iznos cene aranžmana prilikom rezervacije ili na ostatak duga najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana (moguće samo u poslovnicama organizatora)

UKOLIKO STRANKA NE REGULIŠE OBAVEZU PLAĆANJA NAJKASNIJE 21 DAN PRE POLASKA NA PUT AUTOMATSKI ĆE SE SMATRATI DA JE ODUSTALA OD PUTA I POSTUPIĆE SE PREMA OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA ORGANIZATORA.

Sve rezervacije se rade isključivo na upit. Prilikom rezervacije putnik uplaćuje akontaciju koja mu se vraća u roku od 72h ukoliko hotel/partner u inostranstvu ne potvrdi rezervaciju ili ponudi alternativni smeštaj. Smatra se da je putnik upoznat i da se saglasio, da se za nepotvrđen hotel rezervacija automatski stornira i prestaje pravno dejstvo ugovora o putovanju.

Troškovi otkaza rezervacije naplaćuju se po otkaznoj skali (minimalni iznos 2000 dinara po odrasloj osobi bez obzira na razlog otkaza), osim kada aranžman otkazuje organizator putovanja. Svaka promena rezervacije (imena putnika, smeštajnog objekta i datuma boravka) tretiraće se kao otkaz aranžmana i naplaćivati u skladu sa ugovorom o putovanju i Opštim uslovima putovanja.

KEPP: bf71d57d-eeaa-4515-9d78-652cf3a2dc8f | Cenovnik: 1549 | Update: 12.03.2024 12:07
1. dan
Mesto polaska - odabrano letovalište
Individualni prevoz od mesta polaska do destinacije. Dolazak u podnevnim časovima, smeštaj i boravak u odabranom objektu na bazi odabrane usluge u hotelu.
Poslednji dan
Odabrano letovalište – mesto polaska
Korišćenje preostalih usluga. Napuštanje objekta u jutarnjim časovima. Individualni prevoz do mesta polaska.
U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:boravak u hotelu na bazi  10 noćenja (zavisno od usluge ishrane izabranog hotela, treći krevet je pomoćni), troškove predstavnika na destinaciji (minimum 15 osoba) i troškove organizacijeU CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:vožnju trajektom,putarine i takse, vanpansionske usluge, fakultativne izlete, međunarodno zdravstveno osiguranje, boravišnu taksu(ukoliko bude uvedena plaćaće se na licu mesta prema tarifi i uslovima koje propišu turski parlament i vlada)

VAŽNO : BIOMETRIJSKI PASOŠ SRBIJE MORA VAŽITI JOŠ MINIMUM 6 MESECI OD DATUMA ULASKA U REPUBLIKU TURSKU

NAPOMENA: Turska kuhinja je za razliku od naše manje pikantnija, na meniju je uglavnom povrće i voće, testenine, mlečni proizvodi, a manje mesa i mesnih prerađevina. Izbor hrane zavisi od kategorije hotela ! Ishrana je na bazi švedskog stola uz asistenciju pomoćnog kuvara, putnici zbog COVID -19 situacije ne uzimaju sami hranu već im se ona servira uz mogućnost ponovnog uzimanja. U slučaju malog broja gostiju hoteli zadržavaju pravo da umesto švedskog stola obroci budu servirani

Kategorija  hotela je lokalna. Treći ležaj u hotelima najčešće je pomoćni. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to zavisi isključivo od recepcije smeštajnog objekta. Ako kod pojedinih hotela nije naglašen način posluživanja obroka, smatra se da je u pitanju kontinentalni način. Kod hotela koji imaju mogućnost all inclusive, specifikacija usluga zavisi od hotela i dobija se kod zaključivanja ugovora. All inclusive usluga podrazumeva konzumaciju hrane i pića (po pravilu samo domaća točena pića) samo u odredjenim periodima u toku dana.

Kod hotela niže kategorizacije moguća je doplata za klima uredjaj prema tarifi hotela i iznosi uobičajno oko 5 € po danu. U niskoj sezoni  i kod hotela veće kategorije moguće je da klima uređaji nisu u upotrebi ili se doplaćuju.

Upotreba ležaljki i suncobrana na bazenu hotela se po pravilu ne doplaćuje, dok se na plaži iste doplaćuju 5-10 € po danu i setu (ukoliko drugačije nije navedeno). Kapacitet je ograničen a rasporedela se vrši prema vremenu dolaska.

Sefovi u hotelima (naročito niže kategorizacije) se doplaćuju prema tarifi hotela – uobičajno oko 3€ po danu.

Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih hotelskih soba. Izgled soba može da odstupa od prikazanih.

Upotreba WiFi interneta (ukoliko postoji, moguće doplate) po pravilu je predvidjena na recepciji. U pojedinim sobama iz tehničkih razloga moguć je loš ili nepostojeći signal. Brzina interneta zavisi od broja jednovremenih korisnika i infrastrukturnih kapaciteta destinacije i može biti nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.

Sve usluge hotela koje nisu navedene kao besplatne se po pravilu doplaćuju na licu mesta po tarifama hotela.

Hoteli smešteni u naseljenim mestima po pravilu nemaju obezbedjen parking ili se upotreba parkinga doplaćuje na licu mesta prema tarifi hotela.

Hoteli i risorti smešteni van naseljenih mesta po pravilu imaju mogućnost parkiranja oko hotela ili imaju sopstveni parking koji se ne doplaćuje.  

Sve posebne zahteve i potrebe za smeštaj od strane klijenata moguće je ostvariti samo uz pisanu potvrdu od strane hotela i ako su naglašeni u ugovoru sa klijentom; u suprotnom su isti nevažeći.

Za vreme boravka u hotelima (naročito više kategorije) klijenti su u obavezi da poštuju kod oblačenja hotela (naročito za vreme obroka). Obavezno poneti sa sobom odeću dugih rukava i nogavica i obuću bez otvora za prste. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju nepoštovanja istog.

NAPOMENA: u izabrani hotel se ulazi prvog dana boravka od 15.00 časova, a napušta se poslednjeg dana boravka do 10.00 časova. Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih soba i apartmana. Izgled standardnih smeštajnih jedinica može da odstupa od prikazanih.

Vlasnici biometrijskih  pasoša mogu putovati bez viza, izuzev ako je pasoše izdao MUP R. SRBIJE, KOORDINACIONA UPRAVA. Imaoci ovakvih pasoša  u obavezi su da individualno blagovremeno obezbede šengen vizu. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju nedobijanja individualne bugarske šengen vize i u tom slučaju smatra se da putnik odustaje od aranžmana i podleže troškovima otkaza prema čl. 10. Opštih uslova putovanja agencije organizatora. Kompletna dokumentacija potrebna za viziranje pasoša individualnom vizom dobija se u agenciji po uplati celokupnog iznosa vrednosti aranžmana.VAŽNO : VLASNICI PASOŠA DRUGIH DRŽAVA U OBAVEZI SU DA SE SAMI INFORMIŠU O VIZNOM REŽIMU DOTIČNE DRŽAVE PREMA REPUBLICI TURSKOJ I BUGARSKOJ.

MALOLETNICI koji putuju bez roditelja moraju da poseduju saglasnost oba roditelja, a oni koji putuju sa jednim roditeljem – saglasnost roditelja koji ne putuje, u pisanoj formi i overenu kod nadležnih organa.

Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.

Minimum za realizaciju ovog programa je 70 putnika. Krajnji rok za otkaz aranžmana je 2 dana pre polaska. Organizator putovanje ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu i njegovoj realizaciji.

Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Dunav Osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora). OSIGURANJE MOŽETE PLAĆATI NA RATE PO DINAMICI IDENTIČNOJ DINAMICI PLAĆANJA ARANŽMANA.

Pet friendly hoteli dozvoljavaju držanje samo određenih kućnih ljubimcima (samo u smeštajnim jedinicama) pod strogo propisanim uslovima i doplatu propisanu od strane hotela; neophodna je potvrda organizatora uz napomenu na ugovoru/vaučeru. Potpisivanjem ugovora o putovanju putnik je prihvatio da se strogo pridržava uslova hotela. Eventualno nepoštovanje istih može dovesti do udaljavanja putnika iz hotela bez novčane refundacije uz obavezu nadoknade štete hotelu. Putnik sam snosi odgovornost za ispravnost dokumenata kućnog ljubimca.

Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca br. OTP – A 107/2021 od 08.10.2021.

Za sve navedene programe važe Opšti uslovi putovanja “Euroturs Niš” i YUTA standardi

Polazak
Povratak
29. 05.
10. 06.
08. 06.
20. 06.
18. 06.
30. 06.
28. 06.
10. 07.
08. 07.
20. 07.
18. 07.
30. 07.
28. 07.
09. 08.
07. 08.
19. 08.
17. 08.
29. 08.
27. 08.
08. 09.
06. 09.
18. 09.
16. 09.
28. 09.
26. 09.
08. 10.
Dana/Noći 13/10 13/10 13/10 13/10 13/10 13/10 13/10 13/10 13/10 13/10 13/10 13/10 13/10
STANDARDNA SOBA
PP PO OSOBI 286 € 286 € 321 € 321 € 438 € 438 € 438 € 438 € 438 € 321 € 321 € 286 € 286 €
1. DETE (2-7)90 € 90 € 90 € 90 € 90 € 90 € 90 € 90 € 90 € 90 € 90 € 90 € 90 €
1. DETE (7-13)173 € 173 € 196 € 196 € 254 € 254 € 254 € 254 € 254 € 196 € 196 € 173 € 173 €
INFANT (0-2)0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 € 0 €
DODATNA OSOBA228 € 228 € 262 € 262 € 344 € 344 € 344 € 344 € 344 € 262 € 262 € 228 € 228 €
JEDNOKREVETNA369 € 369 € 426 € 426 € 602 € 602 € 602 € 602 € 602 € 426 € 426 € 369 € 369 €
PP - polupansion (doručak, večera)

POPUST VAŽI SAMO NA OSNOVNU CENU SMEŠTAJA i uz strogo poštovanje dinamike plaćanja propisane od strane hotela (ako su predvidjeni cenovnikom), a ostatak aranžmana se isplaćuje u celosti najkasnije 21 dan pre puta. Popusti se obračunavaju samo na uslugu hotelskog smeštaja. Nepoštovanje ove dinamike automatski znači gubitak prava na popust. Hotel zadržava pravo promene cena ili ukidanja popusta. Navedeni popusti odnose se na cenu osnovne usluge i ne važe za dopunske obroke,usluge, doplate. Eventualni dodatni popusti koje agencija daje na uplatu u celosti važe samo za gotovinsku uplatu ili plaćanje kreditnim karticama (ne važe za faktoring). Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.

NAČIN PLAĆANJA, dinarski (po srednjem kursu NBS na dan uplate) :

  • 30% akontacija kod prijave, ostatak u MESEČNIM RATAMA DO 15.DECEMBRA 2024., i to: čekovima građana sa upisanim datumima dospeća 15. u mesecu ili administrativnom zabranom; U slučaju neblagovremenog izmirenja obaveza po administrativnoj zabrani, putnik se obavezuje da sam izmiri dugovanje. Čekovi ili overena administrativna zabrana se dostavljaju najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana
  • Platnim karticama
  • FAKTORING: ODLOŽENO, BEZ KAMATE, BEZ UVEĆANJA, kreditnim karticama Banca Intesa (6 RATA). Kartica se provlači na ceo iznos cene aranžmana prilikom rezervacije ili na ostatak duga najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana (moguće samo u poslovnicama organizatora)

UKOLIKO STRANKA NE REGULIŠE OBAVEZU PLAĆANJA NAJKASNIJE 21 DAN PRE POLASKA NA PUT AUTOMATSKI ĆE SE SMATRATI DA JE ODUSTALA OD PUTA I POSTUPIĆE SE PREMA OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA ORGANIZATORA.

Sve rezervacije se rade isključivo na upit. Prilikom rezervacije putnik uplaćuje akontaciju koja mu se vraća u roku od 72h ukoliko hotel/partner u inostranstvu ne potvrdi rezervaciju ili ponudi alternativni smeštaj. Smatra se da je putnik upoznat i da se saglasio, da se za nepotvrđen hotel rezervacija automatski stornira i prestaje pravno dejstvo ugovora o putovanju.

Troškovi otkaza rezervacije naplaćuju se po otkaznoj skali (minimalni iznos 2000 dinara po odrasloj osobi bez obzira na razlog otkaza), osim kada aranžman otkazuje organizator putovanja. Svaka promena rezervacije (imena putnika, smeštajnog objekta i datuma boravka) tretiraće se kao otkaz aranžmana i naplaćivati u skladu sa ugovorom o putovanju i Opštim uslovima putovanja.

KEPP: 6bbdc205-c277-44c0-8a92-9ce338705c7c | Cenovnik: 1526 | Update: 08.03.2024 13:25
1. dan
Novi Sad - Beograd - (Negotin) - Niš
Okupljanje putnika na parkingu pola sata pre predviđenog vremena polaska. Polazak autobusa u navedeno vreme. Noćna vožnja sa kraćim usputnim pauzama po potrebi.
2.-11. dan
Odabrano letovalište
Dolazak jutarnjim časovima. Smeštaj i boravak u hotelu na bazi odabrane usluge.
12. dan
Odabrano letovalište - Niš
Napuštanje hotela. Polazak autobusa u navedeno vreme. Vožnja sa kraćim usputnim pauzama po potrebi i na granicama.
13. dan
Niš - ostala mesta
Dolazak na mesto polaska
U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:prevoz autobusom turističke klase - klima, TV, video sa polaskom iz Niša , za ostala mesta-doplata prema cenovniku; boravak u hotelu na bazi  10 noćenja (zavisno od usluge ishrane izabranog hotela, treći krevet je pomoćni); usluge pratioca grupe; troškove predstavnika na destinaciji i troškove organizacijeU CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:vanpansionske usluge, fakultativni izleti, međunarodno zdravstveno osiguranje, boravišna taksa (ukoliko bude uvedena plaćaće se na licu mesta prema tarifi i uslovima koje propišu turski parlament i vlada)


UMANJENJE ZA 2 VEZANE SMENE IZNOSI 40 € PO OSOBI (VAŽI I ZA DECU)

Vrsta doplate doplata
Umanjenje za 2 vezane smene EG -40 €
Umanjenje za 2 vezane smene MR -30 €
Doplata za polazak Aleksinac 10 €
Doplata za polazak Batočina 10 €
Doplata za polazak Beograd 10 €
Doplata za polazak Bor 25 €
Doplata za polazak Ćuprija 10 €
Doplata za polazak Dimitrovgrad 0 €
Doplata za polazak Jagodina 10 €
Doplata za polazak Knjaževac 20 €
Doplata za polazak Negotin 30 €
Doplata za polazak Niš 0 €
Doplata za polazak Novi Sad 15 €
Doplata za polazak Paraćin 10 €
Doplata za polazak Pirot 0 €
Doplata za polazak Pojate 10 €
Doplata za polazak Požarevac 10 €
Doplata za polazak Smederevo 10 €
Doplata za polazak Subotica 40 €
Doplata za polazak Svilajnac 10 €
Doplata za polazak Svrljig 20 €
Doplata za polazak Velika Plana 10 €
Doplata za polazak Zaječar 20 €
TURSKA (KUŠADASI, SARIMSAKLI)  na bazi 70 putnika
Vreme polaska Polazak autobusa JEDAN DAN PRE POČETKA SMENE Okvirno vreme povratka
02.30h  SUBOTICA*   parking iza Radničkog Univerziteta 24.00h
03.15h  B.Topola*    OMV pumpa na autoputu 23.45h
03.45h  Vrbas*   Hotel „Bačka“ 23.15h
05.30h NOVI SAD   BIVŠA Autobuska Stanica (AS) ATP VOJVODINA 22.00h
07.00h BEOGRAD ispred Muzeja istorije Jugoslavije (kuća cveća) 20.30h
07.00h Kraljevo* Na keju 20.30h
07.40h Smederevo Motel Jerina 19.50h
07.50h Požarevac pumpa Knez Petrol 19.40h
08.10h Velika Plana Restoran Mc Donalds 19.15h
08.15h Kruševac Preko puta autobuske stanice 18.45h
08.15h Svilajnac Motel Stari Hrast 19.00h
08.45h Batočina OMV Lapovo 18.45h
09.00h Jagodina benzinska pumpa „Coral“ 18.30h
09.15h Ćuprija Motel pored auto puta 18.15h
09.30h Paraćin Benzinska pumpa „Mihajlović“ (Zaječarska petlja) 17.30h
09.45h Pojate Restoran Evropa 17.00h
10.20h Aleksinac Benzinska pumpa ( restoran „ Istanbul “ ) 16.30h
06.30h NEGOTIN   Kod Pedagoške akademije 19.30h
07.30h Bor Kod škole Branko Radičević 18.30h
08.15h Zaječar Ispred marketa AMAN 18.00h
09.15h Knjaževac Ispred hotela „Timok“ 17.00h
10.00h Svrljig Kod autobuske stanice 16.30h
11.00h NIŠ Mol–benz. pumpa bulevar 12 Februar (preko puta Philip Morisa) 16.00h
12.00h Pirot Ispred Gimnazije 14.30h
POVRATAK autobusa NA DAN ZAVRŠETKA SMENE po lokalnom vremenu
17.00h KUŠADASI – ispred hotela (zavisno od vremena dolaska autobusa u Kušadasi )
21,00h SARIMSAKLI – ispred hotela (zavisno od vremena dolaska autobusa u Kušadasi )

GARANTOVAN POLAZAK IZ NOVOG SADA, BEOGRADA I SA AUTO PUTA NOVI SAD-BEOGRAD-NIŠ.

* Garantovan polazak iz Subotice za putnike koji imaju uplaćen smeštaj (minimum 4 osobe) – transfer do Novog Sada kombijem ili automobilom.

** Garantovan polazak iz Bora, Zaječara i Negotina i usputnih mesta za putnike koji imaju uplaćen  smeštaj (minimum 4 osobe)

KALKULACIJA JE RAĐENA NA BAZI 70 PUTNIKA PO SMENI!

Umanjenje za 2 vezane smene autobuskim prevozom iznosi 40€ po osobi.

Usluga prevoza za Sarimsakli  120 € po  osobi, Kušadasi 130 € po osobi (povratna karta)

Cena je po osobi i sedištu od mesta putovanja do letovališta i nazad. Deca do 2. godine ne plaćaju prevoz i nemaju zasebno sedište (sede kod roditelja).

Prevoz je organizovan visokopodnim ili spratnim autobusima sa klimatizacijom, video i audio opremom ili  kombi vozilima sa klima uređajima i audio opremom sa 8 do 25 mesta.Agencija zadržava pravo da organizuje transfer ili prevoz u dogovoru sa drugim prevoznikom, odnosno izvrši prevoz drugim prevoznim sredstvom na delovima puta (taksi, kombi, automobil, redovna autobuska linija). U Nišu će se vršiti razmeštaj putnika po destinacijama i autobusima (moguća su presedanja). 

Putnici su u obavezi da se 24h pre početka putovanja informišu o tačnom vremenu i mestu polaska (ili na sajtu organizatora). Na polazak naznačen u tabeli, treba doći najkasnije 30 minuta pre naznačenog vremena polaska. 

Raspored sedenja u autobusu određuje se kompjuterski, s tim da će se u spratnom autobusu sedišta računati počev od prvih sedišta u prizemlju. *Ako putnik želi rezervaciju određenog sedišta rezervacija će se izvršiti uz uplatu 20 € u dinarskoj protivvrednosti. 

U slučaju da dva ili više putnika koji putuju zajedno polaze iz različitih mesta, agencija ne može garantovati da će prevoz biti obavljen istim prevoznim sredstvom i da će sedeti jedni do drugih. Promene mesta ulaska putnika moguće su najkasnije 14 dana pre datuma polaska i ne mogu biti razlog odustanka putnika od aranžmana.

Tokom vožnje autobusom pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava  je najstrože zabranjeno. 

Klimatizacija u autobusu tokom letnjih meseci daje odgovarajuću temperaturu za vreme vožnje, a samim tim doprinosi komforu putovanja. Međutim, tokom najvećih vrućina u julu i avgustu, hlađenje za neke osobe može biti nezadovoljavajuće.

Organizator putovanja nije u stanju da predvidi dužinu zadržavanja na granicama radi pasoških i carinskih formalnosti (zadržavanje radi overe Tax Free dokumenata nije moguće) niti da utiče na redosled prelaska autobusa na graničnim prelazima, odnosno na red vožnje trajekata i redosled ukrcavanja na iste. Pauze radi usputnog odmora su predviđene na oko 4,5 sata vožnje; na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, a u zavisnosti od uslova na putu, „Zakona o bezbednosti saobraćaja“ i raspoloživosti kapaciteta stajališta. Zadržavanje na Free shop-u nije obavezujuće.

Nakon dolaska autobusa u letovalište, zbog ograničenih uslova manevra, uskih ulica i saobraćajnih propisa, autobus će se parkirati što je moguće bliže smeštajnom objektu. Prenos prtljaga do smeštajnih jedinica putnici obavljaju sami. 

Vreme dolaska na destinaciju je po pravilu u ranim jutarnjim i prepodnevnim časovima (5-13h), vremena polaska sa destinacija i  dolaska u Srbiju su okvirna i podložna promeni u zavisnosti od uslova saobraćaja.

O tačnom vremenu polasaka autobusa iz letovališta bićete obavešteni od našeg predstavnika na destinaciji putem oglasne table u smeštajnom objektu, u jutarnjim časovima na dan polaska.

Putnik je dužan da vodi brigu o svim svojim stvarima unetim u prevozno sredstvo. Prtljag treba da bude obeležen sa upisanim imenom i prezimenom putnika, da bi bio lakše identifikovan. Zbog ograničenog prostora u autobusu prtljag je ograničen na 1 komad ručnog i 1 komad (maksimalni zbir dimenzija prtljaga dužina+širina+visina=158cm i težina 23kg) u prtljažnom prostoru vozila, po punoplativoj osobi. Organizator zaržava pravo naplate prekomernog ili predimenzioniranog prtljaga 20€/komadu i smeru). Eventualna oštećenja prtljaga putnik je u obavezi da odmah prijavi kod vodiča ili turističkog pratioca, naknadne reklamacije neće biti prihvaćene. Agencija kao i prevoznik ne snose nikakvu odgovornost  za zaboravljeni prtljag. Nažalost naši autobusi nemaju tehničke mogućnosti za prevoz kućnih ljubimaca pa je prevoz istih nemoguć.

VAŽNO : BIOMETRIJSKI PASOŠ SRBIJE MORA VAŽITI JOŠ MINIMUM 6 MESECI OD DATUMA ULASKA U REPUBLIKU TURSKU

NAPOMENA: Turska kuhinja je za razliku od naše manje pikantnija, na meniju je uglavnom povrće i voće, testenine, mlečni proizvodi, a manje mesa i mesnih prerađevina. Izbor hrane zavisi od kategorije hotela ! Ishrana je na bazi švedskog stola uz asistenciju pomoćnog kuvara, putnici zbog COVID -19 situacije ne uzimaju sami hranu već im se ona servira uz mogućnost ponovnog uzimanja. U slučaju malog broja gostiju hoteli zadržavaju pravo da umesto švedskog stola obroci budu servirani

Kategorija  hotela je lokalna. Treći ležaj u hotelima najčešće je pomoćni. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to zavisi isključivo od recepcije smeštajnog objekta. Ako kod pojedinih hotela nije naglašen način posluživanja obroka, smatra se da je u pitanju kontinentalni način. Kod hotela koji imaju mogućnost all inclusive, specifikacija usluga zavisi od hotela i dobija se kod zaključivanja ugovora. All inclusive usluga podrazumeva konzumaciju hrane i pića (po pravilu samo domaća točena pića) samo u odredjenim periodima u toku dana.

Kod hotela niže kategorizacije moguća je doplata za klima uredjaj prema tarifi hotela i iznosi uobičajno oko 5 € po danu. U niskoj sezoni  i kod hotela veće kategorije moguće je da klima uređaji nisu u upotrebi ili se doplaćuju.

Upotreba ležaljki i suncobrana na bazenu hotela se po pravilu ne doplaćuje, dok se na plaži iste doplaćuju 5-10 € po danu i setu (ukoliko drugačije nije navedeno). Kapacitet je ograničen a rasporedela se vrši prema vremenu dolaska.

Sefovi u hotelima (naročito niže kategorizacije) se doplaćuju prema tarifi hotela – uobičajno oko 3€ po danu.

Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih hotelskih soba. Izgled soba može da odstupa od prikazanih.

Upotreba WiFi interneta (ukoliko postoji, moguće doplate) po pravilu je predvidjena na recepciji. U pojedinim sobama iz tehničkih razloga moguć je loš ili nepostojeći signal. Brzina interneta zavisi od broja jednovremenih korisnika i infrastrukturnih kapaciteta destinacije i može biti nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.

Sve usluge hotela koje nisu navedene kao besplatne se po pravilu doplaćuju na licu mesta po tarifama hotela.

Hoteli smešteni u naseljenim mestima po pravilu nemaju obezbedjen parking ili se upotreba parkinga doplaćuje na licu mesta prema tarifi hotela.

Hoteli i risorti smešteni van naseljenih mesta po pravilu imaju mogućnost parkiranja oko hotela ili imaju sopstveni parking koji se ne doplaćuje.  

Sve posebne zahteve i potrebe za smeštaj od strane klijenata moguće je ostvariti samo uz pisanu potvrdu od strane hotela i ako su naglašeni u ugovoru sa klijentom; u suprotnom su isti nevažeći.

Za vreme boravka u hotelima (naročito više kategorije) klijenti su u obavezi da poštuju kod oblačenja hotela (naročito za vreme obroka). Obavezno poneti sa sobom odeću dugih rukava i nogavica i obuću bez otvora za prste. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju nepoštovanja istog.

NAPOMENA: u izabrani hotel se ulazi prvog dana boravka od 15.00 časova, a napušta se poslednjeg dana boravka do 10.00 časova. Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih soba i apartmana. Izgled standardnih smeštajnih jedinica može da odstupa od prikazanih.

Vlasnici biometrijskih  pasoša mogu putovati bez viza, izuzev ako je pasoše izdao MUP R. SRBIJE, KOORDINACIONA UPRAVA. Imaoci ovakvih pasoša  u obavezi su da individualno blagovremeno obezbede šengen vizu. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju nedobijanja individualne bugarske šengen vize i u tom slučaju smatra se da putnik odustaje od aranžmana i podleže troškovima otkaza prema čl. 10. Opštih uslova putovanja agencije organizatora. Kompletna dokumentacija potrebna za viziranje pasoša individualnom vizom dobija se u agenciji po uplati celokupnog iznosa vrednosti aranžmana.VAŽNO : VLASNICI PASOŠA DRUGIH DRŽAVA U OBAVEZI SU DA SE SAMI INFORMIŠU O VIZNOM REŽIMU DOTIČNE DRŽAVE PREMA REPUBLICI TURSKOJ I BUGARSKOJ.

MALOLETNICI koji putuju bez roditelja moraju da poseduju saglasnost oba roditelja, a oni koji putuju sa jednim roditeljem – saglasnost roditelja koji ne putuje, u pisanoj formi i overenu kod nadležnih organa.

Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.

Minimum za realizaciju ovog programa je 70 putnika. Krajnji rok za otkaz aranžmana je 2 dana pre polaska. Organizator putovanje ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu i njegovoj realizaciji.

Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Dunav Osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora). OSIGURANJE MOŽETE PLAĆATI NA RATE PO DINAMICI IDENTIČNOJ DINAMICI PLAĆANJA ARANŽMANA.

Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca br. OTP – A 107/2021 od 08.10.2021.

Za sve navedene programe važe Opšti uslovi putovanja “Euroturs Niš” i YUTA standardi

Polazak
Povratak
26. 06.
03. 07.
03. 07.
10. 07.
10. 07.
17. 07.
17. 07.
24. 07.
24. 07.
31. 07.
31. 07.
07. 08.
07. 08.
14. 08.
14. 08.
21. 08.
21. 08.
28. 08.
28. 08.
04. 09.
04. 09.
11. 09.
Dana/Noći 8/7 8/7 8/7 8/7 8/7 8/7 8/7 8/7 8/7 8/7 8/7
STANDARDNA SOBA
PP PO OSOBI 464 € 476 € 545 € 545 € 545 € 545 € 545 € 545 € 545 € 464 € 464 €
1. DETE (2-7)259 €
289 €
259 €
289 €
259 €
289 €
259 €
289 €
259 €
289 €
259 €
289 €
259 €
289 €
259 €
289 €
259 €
289 €
259 €
289 €
259 €
289 €
1. DETE (7-13)329 €
359 €
340 €
370 €
374 €
404 €
374 €
404 €
374 €
404 €
374 €
404 €
374 €
404 €
374 €
404 €
374 €
404 €
329 €
359 €
329 €
359 €
INFANT (0-2)29 € 29 € 29 € 29 € 29 € 29 € 29 € 29 € 29 € 29 € 29 €
DODATNA OSOBA419 € 430 € 476 € 476 € 476 € 476 € 476 € 476 € 476 € 419 € 419 €
JEDNOKREVETNA534 € 546 € 650 € 650 € 650 € 650 € 650 € 650 € 650 € 534 € 534 €
PP - polupansion (doručak, večera)

POPUST VAŽI SAMO NA OSNOVNU CENU SMEŠTAJA i uz strogo poštovanje dinamike plaćanja propisane od strane hotela (ako su predvidjeni cenovnikom), a ostatak aranžmana se isplaćuje u celosti najkasnije 21 dan pre puta. Popusti se obračunavaju samo na uslugu hotelskog smeštaja, a ne i na avio karte i druge usluge. Nepoštovanje ove dinamike automatski znači gubitak prava na popust. Hotel zadržava pravo promene cena ili ukidanja popusta. Navedeni popusti odnose se na cenu osnovne usluge i ne važe za dopunske obroke,usluge, doplate. Eventualni dodatni popusti koje agencija daje na uplatu u celosti važe samo za gotovinsku uplatu ili plaćanje kreditnim karticama (ne važe za faktoring). Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.

NAČIN PLAĆANJA, dinarski (po srednjem kursu NBS na dan uplate) :

  • 30% akontacija kod prijave, ostatak na mesečne rate do 15.DECEMBRA  2024. počev od narednog meseca u odnosu na datum putovanja i to: čekovima građana sa upisanim datumima dospeća 15. u mesecu ili administrativnom zabranom; U slučaju neblagovremenog izmirenja obaveza po administrativnoj zabrani, putnik se obavezuje da sam izmiri dugovanje. Čekovi ili overena administrativna zabrana se dostavljaju najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana
  • Platnim karticama
  • FAKTORING: ODLOŽENO, BEZ KAMATE, BEZ UVEĆANJA, kreditnim karticama Banca Intesa (6 RATA). Kartica se provlači na ceo iznos cene aranžmana prilikom rezervacije ili na ostatak duga najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana (moguće samo u poslovnicama organizatora)

UKOLIKO STRANKA NE REGULIŠE OBAVEZU PLAĆANJA NAJKASNIJE 21 DAN PRE POLASKA NA PUT AUTOMATSKI ĆE SE SMATRATI DA JE ODUSTALA OD PUTA I POSTUPIĆE SE PREMA OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA ORGANIZATORA.

Troškovi otkaza rezervacije naplaćuju se po otkaznoj skali (minimalni iznos 2000 dinara po odrasloj osobi bez obzira na razlog otkaza), osim kada aranžman otkazuje organizator putovanja. Svaka promena rezervacije (imena putnika, smeštajnog objekta i datuma boravka) tretiraće se kao otkaz aranžmana i naplaćivati u skladu sa ugovorom o putovanju i Opštim uslovima putovanja.
Na “low cost” letovima i individualnim aranžmanima minimalni troškovi otkaza iznose 60% vrednosti aranžmana bez obzira na datum otkaza.

Sve rezervacije se rade isključivo na upit. Prilikom rezervacije putnik uplaćuje akontaciju koja mu se vraća u roku od 72h ukoliko hotel/partner u inostranstvu ne potvrdi rezervaciju ili ponudi alternativni smeštaj ili usled nemogućnosti obezbeđenja avio karte. Smatra se da je putnik upoznat i da se saglasio, da se za nepotvrđen hotel rezervacija / avio kartu automatski stornira i prestaje pravno dejstvo ugovora o putovanju.

KEPP: 384fa858-f4b7-41b7-85e6-ac306e8f88ea | Cenovnik: 1524 | Update: 08.03.2024 13:14
1. dan
1.dan: Beograd - Izmir - Kušadasi
Dolazak na aerodromNikola Tesla najkasnije 2 sata pre leta. Let JU 820 Air Serbia u 12:15. Sletanje na aerodrom Izmir u 14:55 (lokalno vreme). Transfer do izabranog hotela, smeštaj. Usluge u hotelu prema cenovniku. Noćenje.
2. dan
2 - 7 dan: Boravak u hotelu u Kušadasiju.u slučaju AI usluge na podnevnim letovima stranke propuštaju jedan ručak; na jutarnjim letovima sa destinacije, stranke koriste doručak na bazi lanč-paketa (obavezno ga najaviti 24h ranije i preuzeti)
Boravak u hotelu na bazi izabranih usluga.U slučaju AI usluge na podnevnim letovima stranke propuštaju jedan ručak; na jutarnjim letovima sa destinacije, stranke koriste doručak na bazi lanč-paketa (obavezno ga najaviti 24h ranije i preuzeti)
8. dan
8 dan:Kušadasi-Izmir -Beograd
Doručak. Transfer do aerodroma Izmir. Let JU 821 Air Serbia u 15:40 (lokalno vreme). Sletanje na aerodrom Nikola Tesla u 16:30. Prestanak aranžmaskih usluga
U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:
  • avio karta na relaciji Beograd-Izmir- Beogradsa uračunatim aerodromskim taksama
  • čekirani prtljag do 23 kg + ručni prtljag do 8 kg + lap top torba
  • transfer aerodrom Izmir-hotel-aerodrom Izmir, asistencija lokalnog predstavnika na destinaciji na srpskom jeziku
  • boravak u hotelu na bazi 7 noćenja i izabranih usluga (treći krevet je pomoćni),troškovi organizacije;u slučaju AI usluge na podnevnim letovima stranke propuštaju jedan ručak
  • YQ taksa ( avikompanijska doplata za gorivo), promenljiva je i doplaćuje se u slučaju povećanja cene goriva pred realizaciju leta
U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:
  • putno zdravstveno osiguranje
  • vanpansionske usluge
  • Fakultativni izleti
NAPOMENE VEZANE ZA PROGRAM PUTOVANJA:

Obratite pažnju na dužinu važenja pasoša. Za mnoge destinacije PASOŠ MORA DA VAŽI MINIMUM 6 MESECI od datuma izlaska iz zemlje krajnje destinacije (ili zemlje zadnjeg tranzita). Više informacija na www.mfa.gov.rs

Putnici su u obavezi da se 24h pre početka putovanja informišu o tačnom vremenu i mestu polaska (ili na sajtu organizatora).
Na low cost letovima putnici su dužni da preuzmu avio kartu i bording-kartu pre leta
(lično u agenciji ili da zatraže na mail) i da ih imaju kod sebe na aerodromu. Doplate za dodatne usluge (priority check in, prtljag, odabir sedišta u avionu i sl…) iskazane su prema cenovniku avio kompanije na dan sastavljanja program, podložne su promeni i plaćaju se pre cenovniku avio kompanije u trenutku bukiranja istih.
Na čarter letovima se avio karte ne izdaju, već putnik dolazi samo sa pasošem na odgovarajući check in šalter avio kompanije.
Na mesto polaska-aerodrom dolazi se 3 sata ranije u odnosu na objavljeno vreme letenja.Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.

Deca do 2. godine nemaju zasebno sedište (sede kod roditelja).

Dozvoljeni prtljag (ukoliko drugačije nije navedeno u programu putovanja):
Dozvoljen je 1 komad ručnog prtljaga manjih dimenzija (40x20x25cm) i težine do 4kg, osim ukoliko programo nije drugačije naglašeno. Na čarter letu Air Serbia dozvoljen je jedan prtljag maksimalne težine 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. Deca ispod 2 godine nemaju pravo na prtljag.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Prevoz kućnih ljubimaca moguć je prema uslovima avio kompanije i uz obaveznu doplatu (cca.100€). Klijent je u obaveze da poseduje svu opremu u skladu sa zahtevima avio kompanije, transportnu torbu i sl.

Za ovo putovanja važe Uslovi prevoza avio kompanije. Smatraće se da je putnik je potpisom ugovora o turističkom putovanju upoznat i saglasio se sa istim. Eventualna oštećenja prtljaga putnik je u obavezi da odmah prijavi nadležnoj službi na aerodromu i za iste odgovara isključivo avio prevoznik.

Transferi i razgledanja biće organizovana javnim prevozom, taksi vozilima, limo servisima, mini busevima i standardnim autobusima. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena reda letenja, radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga…) i nema obavezu refundacije nepruženih usluga ako su predhodno plaćene dobavljaču.

Kategorija  hotela je lokalna. Treći ležaj u hotelima najčešće je pomoćni. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to zavisi isključivo od recepcije smeštajnog objekta. Ako kod pojedinih hotela nije naglašen način posluživanja obroka, smatra se da je u pitanju kontinentalni način. Kod hotela koji imaju mogućnost all inclusive, specifikacija usluga zavisi od hotela i dobija se kod zaključivanja ugovora. All inclusive usluga podrazumeva konzumaciju hrane i pića (po pravilu samo domaća točena pića) samo u odredjenim periodima u toku dana.

NAPOMENA ZA ZEMLJE SA PRETEŽNO MUSLIMANSKIM STANOVNIŠTVOM: kuhinja je za razliku od naše manje pikantnija, na meniju je uglavnom povrće i voće, testenine, mlečni proizvodi, a manje mesa i mesnih prerađevina. Izbor hrane zavisi od kategorije hotela !

Ishrana na bazi švedskog stola je uz asistenciju pomoćnog kuvara, putnici zbog COVID -19 situacije ne uzimaju sami hranu već im se ona servira uz mogućnost ponovnog uzimanja. U slučaju malog broja gostiju hoteli zadržavaju pravo da umesto švedskog stola obroci budu servirani.

Kod hotela niže kategorizacije moguća je doplata za klima uredjaj prema tarifi hotela, a kod privatnog smešta je po pravilu obavezna i iznosi uobičajno oko 5 € po danu. U niskoj sezoni  i kod hotela veće kategorije moguće je da klima uređaji nisu u upotrebi ili se doplaćuju. Sefovi u hotelima (naročito niže kategorizacije) se doplaćuju prema tarifi hotela – uobičajno oko 3€ po danu.

Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih hotelskih soba. Izgled soba može da odstupa od prikazanih.

Upotreba WiFi interneta (ukoliko postoji, moguće doplate) po pravilu je predvidjena na recepciji. U pojedinim sobama iz tehničkih razloga moguć je loš ili nepostojeći signal. Brzina interneta zavisi od broja jednovremenih korisnika i infrastrukturnih kapaciteta destinacije i može biti nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.

Sve usluge hotela koje nisu navedene kao besplatne se po pravilu doplaćuju na licu mesta po tarifama hotela. Privatni smeštaj po pravilu nije opremljen peškirima i potrošnim materijalom.

Hoteli smešteni u naseljenim mestima po pravilu nemaju obezbedjen parking ili se upotreba parkinga doplaćuje na licu mesta prema tarifi hotela.

Sve posebne zahteve i potrebe za smeštaj od strane klijenata moguće je ostvariti samo uz pisanu potvrdu od strane hotela i ako su naglašeni u ugovoru sa klijentom; u suprotnom su isti nevažeći.

Za vreme boravka u hotelima (naročito više kategorije) klijenti su u obavezi da poštuju kod oblačenja hotela (naročito za vreme obroka). Obavezno poneti sa sobom odeću dugih rukava i nogavica i obuću bez otvora za prste. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju nepoštovanja istog.

NAPOMENA: u izabrani hotel se ulazi prvog dana boravka od 15.00 časova, a napušta se poslednjeg dana boravka do 10.00 časova. Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih soba i apartmana. Izgled standardnih smeštajnih jedinica može da odstupa od prikazanih.

VAŽNO : VLASNICI PASOŠA DRUGIH DRŽAVA U OBAVEZI SU DA SE SAMI INFORMIŠU O VIZNOM REŽIMU DRŽAVE KRAJNJE DESTINACIJE KAO I TRANZITNIH ZEMALJA.

MALOLETNICI koji putuju bez roditelja moraju da poseduju saglasnost oba roditelja, a oni koji putuju sa jednim roditeljem – saglasnost roditelja koji ne putuje, u pisanoj formi i overenu kod nadležnih organa.

Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.

Ako drugačije nije navedno aranžman je grupni i kalkulacija je radjena na bazi minimum 20 putnika na redovnim linijama, a u slučaju čarter leta 130 putnika po smeni i 900 putnika u sezoni. Za individulane aranžmane je minimum za realizaciju 2 putnika. Krajnji rok za otkaz aranžmana od strane organizatora je 2 dana pre polaska. Organizator putovanje ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu i njegovoj realizaciji.

Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Dunav Osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora). OSIGURANJE MOŽETE PLAĆATI NA RATE PO DINAMICI IDENTIČNOJ DINAMICI PLAĆANJA ARANŽMANA.

Pet friendly hoteli dozvoljavaju držanje samo određenih kućnih ljubimcima (samo u smeštajnim jedinicama) pod strogo propisanim uslovima i doplatu propisanu od strane hotela; neophodna je potvrda organizatora uz napomenu na ugovoru/vaučeru. Potpisivanjem ugovora o putovanju putnik je prihvatio da se strogo pridržava uslova hotela. Eventualno nepoštovanje istih može dovesti do udaljavanja putnika iz hotela bez novčane refundacije uz obavezu nadoknade štete hotelu. Putnik sam snosi odgovornost za ispravnost dokumenata kućnog ljubimca.

Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca br. OTP – A 107/2021 od 08.10.2021.

Za sve navedene programe važe Opšti uslovi putovanja “Euroturs Niš” i YUTA standardi.

Polazak
Povratak
12. 06.
23. 06.
23. 06.
03. 07.
03. 07.
14. 07.
14. 07.
24. 07.
24. 07.
04. 08.
04. 08.
14. 08.
14. 08.
25. 08.
25. 08.
04. 09.
04. 09.
15. 09.
Dana/Noći 12/11 11/10 12/11 11/10 12/11 11/10 12/11 11/10 12/11
STANDARDNA SOBA
PP PO OSOBI 546 € 546 € 627 € 661 € 696 € 661 € 696 € 581 € 569 €
1. DETE (2-7)329 €
299 €
329 €
299 €
329 €
299 €
329 €
299 €
329 €
299 €
329 €
299 €
329 €
299 €
329 €
299 €
329 €
299 €
1. DETE (7-13)433 €
403 €
433 €
403 €
468 €
438 €
490 €
460 €
503 €
473 €
490 €
460 €
503 €
473 €
445 €
415 €
444 €
414 €
INFANT (0-2)0 €
29 €
0 €
29 €
0 €
29 €
0 €
29 €
0 €
29 €
0 €
29 €
0 €
29 €
0 €
29 €
0 €
29 €
DODATNA OSOBA478 € 488 € 536 € 569 € 592 € 569 € 592 € 512 € 500 €
JEDNOKREVETNA649 € 650 € 765 € 822 € 869 € 822 € 869 € 697 € 684 €
PP - polupansion (doručak, večera)

POPUST VAŽI SAMO NA OSNOVNU CENU SMEŠTAJA i uz strogo poštovanje dinamike plaćanja propisane od strane hotela (ako su predvidjeni cenovnikom), a ostatak aranžmana se isplaćuje u celosti najkasnije 21 dan pre puta. Popusti se obračunavaju samo na uslugu hotelskog smeštaja, a ne i na avio karte i druge usluge. Nepoštovanje ove dinamike automatski znači gubitak prava na popust. Hotel zadržava pravo promene cena ili ukidanja popusta. Navedeni popusti odnose se na cenu osnovne usluge i ne važe za dopunske obroke,usluge, doplate. Eventualni dodatni popusti koje agencija daje na uplatu u celosti važe samo za gotovinsku uplatu ili plaćanje kreditnim karticama (ne važe za faktoring). Popusti za rane rezervacije, last minute, akcijski popusti važe samo za ograničeni broj mesta. Organizator zadržava pravo ukidanja ovih popusta u bilo kom trenutku. Prilikom računanja popusta cena po osobi/danu se zaokružuje na prvi veći ceo broj.

NAČIN PLAĆANJA, dinarski (po srednjem kursu NBS na dan uplate) :

  • 30% akontacija kod prijave, ostatak na mesečne rate do 15.DECEMBRA  2024. počev od narednog meseca u odnosu na datum putovanja i to: čekovima građana sa upisanim datumima dospeća 15. u mesecu ili administrativnom zabranom; U slučaju neblagovremenog izmirenja obaveza po administrativnoj zabrani, putnik se obavezuje da sam izmiri dugovanje. Čekovi ili overena administrativna zabrana se dostavljaju najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana
  • Platnim karticama
  • FAKTORING: ODLOŽENO, BEZ KAMATE, BEZ UVEĆANJA, kreditnim karticama Banca Intesa (6 RATA). Kartica se provlači na ceo iznos cene aranžmana prilikom rezervacije ili na ostatak duga najkasnije 21 dan pre početka korišćenja aranžmana (moguće samo u poslovnicama organizatora)

UKOLIKO STRANKA NE REGULIŠE OBAVEZU PLAĆANJA NAJKASNIJE 21 DAN PRE POLASKA NA PUT AUTOMATSKI ĆE SE SMATRATI DA JE ODUSTALA OD PUTA I POSTUPIĆE SE PREMA OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA ORGANIZATORA.

Troškovi otkaza rezervacije naplaćuju se po otkaznoj skali (minimalni iznos 2000 dinara po odrasloj osobi bez obzira na razlog otkaza), osim kada aranžman otkazuje organizator putovanja. Svaka promena rezervacije (imena putnika, smeštajnog objekta i datuma boravka) tretiraće se kao otkaz aranžmana i naplaćivati u skladu sa ugovorom o putovanju i Opštim uslovima putovanja.
Na “low cost” letovima i individualnim aranžmanima minimalni troškovi otkaza iznose 60% vrednosti aranžmana bez obzira na datum otkaza.

Sve rezervacije se rade isključivo na upit. Prilikom rezervacije putnik uplaćuje akontaciju koja mu se vraća u roku od 72h ukoliko hotel/partner u inostranstvu ne potvrdi rezervaciju ili ponudi alternativni smeštaj ili usled nemogućnosti obezbeđenja avio karte. Smatra se da je putnik upoznat i da se saglasio, da se za nepotvrđen hotel rezervacija / avio kartu automatski stornira i prestaje pravno dejstvo ugovora o putovanju.

KEPP: 69644ff2-34b8-47be-9be0-8833cfc69520 | Cenovnik: 1466 | Update: 04.03.2024 10:45
1. dan
PRVI DAN:
Beograd –Bodrum-Kušadasi. Dolazak putnika na aerodrom «NikolaTesla», tri sata pred vreme predviđeno za poletanje aviona (čarter linija). Let JU 9734 u 06:00.Sletanje na aerodrom Bodrum .Dvoipočasovni transfer do izabranog smeštaja. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Boravak u hotelu na bazi izabrane i plaćene usluge. Noćenje.
2. dan
DRUGI - DEVETI/DESETI DAN:
Boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Slobodno vreme za individualne aktivnosti i fakultativne izlete.
11. dan
JEDANAESTI/DVANAESTI DAN:
Doručak na bazi lanč-paketa (obavezno ga najaviti 24h ranije i preuzeti).Napuštanje hotela i transfer do aerodroma (o tačnom vremenu povratka bićete obavešteni od strane predstavnika na destinaciji, na oglasnoj tabli hotela, putem SMS poruke ili na web portalu agencije). Direktni čarter let "Air Serbia" JU 9735 u . Sletanje na aerodrom Nikola Tesla . Kraj aranžmana
U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:
  • avio karta kompanije AirSerbia na relaciji Beograd - Bodrum - Beograd sa uračunatim aerodromskim taksam
  • transfer aerodrom Bodrum-hotel-aerodrom Bodrum
  • smeštaj u izabranom hotelu na bazi 10 i 11 noći sa odabranom uslugom,u slučaju AI usluge na podnevnim letovima stranke propuštaju jedan ručak; na jutarnjim letovima sa destinacije, stranke koriste doručak na bazi lanč-paketa (obavezno ga najaviti 24h ranije i preuzeti)
  • usluge lokalnog predstavnika na destinaciji (za minimum 15 putnika)
  • YQ taksa ( avikompanijska doplata za gorivo) .Taksa je promenlljiva i doplaćuje se u slučaju povećanja cene goriva pred realizaciju leta
U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:
  • putno zdravstveno osiguranje
  • individualni troškovi
NAPOMENE VEZANE ZA PROGRAM PUTOVANJA:

Obratite pažnju na dužinu važenja pasoša. Za mnoge destinacije PASOŠ MORA DA VAŽI MINIMUM 6 MESECI od datuma izlaska iz zemlje krajnje destinacije (ili zemlje zadnjeg tranzita). Više informacija na www.mfa.gov.rs

Putnici su u obavezi da se 24h pre početka putovanja informišu o tačnom vremenu i mestu polaska (ili na sajtu organizatora).
Na low cost letovima putnici su dužni da preuzmu avio kartu i bording-kartu pre leta
(lično u agenciji ili da zatraže na mail) i da ih imaju kod sebe na aerodromu. Doplate za dodatne usluge (priority check in, prtljag, odabir sedišta u avionu i sl…) iskazane su prema cenovniku avio kompanije na dan sastavljanja program, podložne su promeni i plaćaju se pre cenovniku avio kompanije u trenutku bukiranja istih.
Na čarter letovima se avio karte ne izdaju, već putnik dolazi samo sa pasošem na odgovarajući check in šalter avio kompanije.
Na mesto polaska-aerodrom dolazi se 3 sata ranije u odnosu na objavljeno vreme letenja.Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.

Deca do 2. godine nemaju zasebno sedište (sede kod roditelja).

Dozvoljeni prtljag (ukoliko drugačije nije navedeno u programu putovanja):
Dozvoljen je 1 komad ručnog prtljaga manjih dimenzija (40x20x25cm) i težine do 4kg, osim ukoliko programo nije drugačije naglašeno. Na čarter letu Air Serbia dozvoljen je jedan prtljag maksimalne težine 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. Deca ispod 2 godine nemaju pravo na prtljag.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Prevoz kućnih ljubimaca moguć je prema uslovima avio kompanije i uz obaveznu doplatu (cca.100€). Klijent je u obaveze da poseduje svu opremu u skladu sa zahtevima avio kompanije, transportnu torbu i sl.

Za ovo putovanja važe Uslovi prevoza avio kompanije. Smatraće se da je putnik je potpisom ugovora o turističkom putovanju upoznat i saglasio se sa istim. Eventualna oštećenja prtljaga putnik je u obavezi da odmah prijavi nadležnoj službi na aerodromu i za iste odgovara isključivo avio prevoznik.

Transferi i razgledanja biće organizovana javnim prevozom, taksi vozilima, limo servisima, mini busevima i standardnim autobusima. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena reda letenja, radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga…) i nema obavezu refundacije nepruženih usluga ako su predhodno plaćene dobavljaču.

Kategorija  hotela je lokalna. Treći ležaj u hotelima najčešće je pomoćni. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to zavisi isključivo od recepcije smeštajnog objekta. Ako kod pojedinih hotela nije naglašen način posluživanja obroka, smatra se da je u pitanju kontinentalni način. Kod hotela koji imaju mogućnost all inclusive, specifikacija usluga zavisi od hotela i dobija se kod zaključivanja ugovora. All inclusive usluga podrazumeva konzumaciju hrane i pića (po pravilu samo domaća točena pića) samo u odredjenim periodima u toku dana.

NAPOMENA ZA ZEMLJE SA PRETEŽNO MUSLIMANSKIM STANOVNIŠTVOM: kuhinja je za razliku od naše manje pikantnija, na meniju je uglavnom povrće i voće, testenine, mlečni proizvodi, a manje mesa i mesnih prerađevina. Izbor hrane zavisi od kategorije hotela !

Ishrana na bazi švedskog stola je uz asistenciju pomoćnog kuvara, putnici zbog COVID -19 situacije ne uzimaju sami hranu već im se ona servira uz mogućnost ponovnog uzimanja. U slučaju malog broja gostiju hoteli zadržavaju pravo da umesto švedskog stola obroci budu servirani.

Kod hotela niže kategorizacije moguća je doplata za klima uredjaj prema tarifi hotela, a kod privatnog smešta je po pravilu obavezna i iznosi uobičajno oko 5 € po danu. U niskoj sezoni  i kod hotela veće kategorije moguće je da klima uređaji nisu u upotrebi ili se doplaćuju. Sefovi u hotelima (naročito niže kategorizacije) se doplaćuju prema tarifi hotela – uobičajno oko 3€ po danu.

Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih hotelskih soba. Izgled soba može da odstupa od prikazanih.

Upotreba WiFi interneta (ukoliko postoji, moguće doplate) po pravilu je predvidjena na recepciji. U pojedinim sobama iz tehničkih razloga moguć je loš ili nepostojeći signal. Brzina interneta zavisi od broja jednovremenih korisnika i infrastrukturnih kapaciteta destinacije i može biti nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.

Sve usluge hotela koje nisu navedene kao besplatne se po pravilu doplaćuju na licu mesta po tarifama hotela. Privatni smeštaj po pravilu nije opremljen peškirima i potrošnim materijalom.

Hoteli smešteni u naseljenim mestima po pravilu nemaju obezbedjen parking ili se upotreba parkinga doplaćuje na licu mesta prema tarifi hotela.

Sve posebne zahteve i potrebe za smeštaj od strane klijenata moguće je ostvariti samo uz pisanu potvrdu od strane hotela i ako su naglašeni u ugovoru sa klijentom; u suprotnom su isti nevažeći.

Za vreme boravka u hotelima (naročito više kategorije) klijenti su u obavezi da poštuju kod oblačenja hotela (naročito za vreme obroka). Obavezno poneti sa sobom odeću dugih rukava i nogavica i obuću bez otvora za prste. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju nepoštovanja istog.

NAPOMENA: u izabrani hotel se ulazi prvog dana boravka od 15.00 časova, a napušta se poslednjeg dana boravka do 10.00 časova. Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih soba i apartmana. Izgled standardnih smeštajnih jedinica može da odstupa od prikazanih.

VAŽNO : VLASNICI PASOŠA DRUGIH DRŽAVA U OBAVEZI SU DA SE SAMI INFORMIŠU O VIZNOM REŽIMU DRŽAVE KRAJNJE DESTINACIJE KAO I TRANZITNIH ZEMALJA.

MALOLETNICI koji putuju bez roditelja moraju da poseduju saglasnost oba roditelja, a oni koji putuju sa jednim roditeljem – saglasnost roditelja koji ne putuje, u pisanoj formi i overenu kod nadležnih organa.

Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.

Ako drugačije nije navedno aranžman je grupni i kalkulacija je radjena na bazi minimum 20 putnika na redovnim linijama, a u slučaju čarter leta 130 putnika po smeni i 900 putnika u sezoni. Za individulane aranžmane je minimum za realizaciju 2 putnika. Krajnji rok za otkaz aranžmana od strane organizatora je 2 dana pre polaska. Organizator putovanje ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu i njegovoj realizaciji.

Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Dunav Osiguranje (obaveštenja i uputstva sadržana su u Opštim uslovima osiguranja, koje možete dobiti kod organizatora). OSIGURANJE MOŽETE PLAĆATI NA RATE PO DINAMICI IDENTIČNOJ DINAMICI PLAĆANJA ARANŽMANA.

Pet friendly hoteli dozvoljavaju držanje samo određenih kućnih ljubimcima (samo u smeštajnim jedinicama) pod strogo propisanim uslovima i doplatu propisanu od strane hotela; neophodna je potvrda organizatora uz napomenu na ugovoru/vaučeru. Potpisivanjem ugovora o putovanju putnik je prihvatio da se strogo pridržava uslova hotela. Eventualno nepoštovanje istih može dovesti do udaljavanja putnika iz hotela bez novčane refundacije uz obavezu nadoknade štete hotelu. Putnik sam snosi odgovornost za ispravnost dokumenata kućnog ljubimca.

Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca br. OTP – A 107/2021 od 08.10.2021.

Za sve navedene programe važe Opšti uslovi putovanja “Euroturs Niš” i YUTA standardi.

0 0 гласови
Ocenite smeštaj
Претплати се
Обавести о
guest
0 Komentara
Уграђене повратне информације
Погледај све коментаре

Sobe

STANDARDNA SOBA

Osnovni kapacitet: 2
Dopunski kapacitet: Odraslih 1 Dece 1(1. dete 0 - 13)
196 - 696 €
po osobi

Rezervacija

Izaberite paket:

Lokacija

Udaljenost od aerodroma
90 km
Udaljenost od centra
3 km
Udaljenost od linije gradskog prevoza
50 m
Udaljenost od plaže
150 m
Grand Nett
Pogledaj mapu